Haber s4 dokunmatik ekran sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
    Konu Sahibi
s4 dokunmatik ekran sorunu
selam arkadaslar ve abimlerim benim bir yardıma ihtiyacım var şimdi benim s4 telefonum bundan yaklasık 2 gün önce yere cebimden düştü ve ekranın iç kısmı kırıldı yaptırdım 550 tl gibi masraf ile ama sonrasında dokunmatik ekran da sıkıntı olustu bana yardım edebilirmisiniz....
 


Anil-D

Anil-D

Üye
Sase komple deģistiriyorlar ekran kirilinca serviste
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
    Konu Sahibi
nasıl yani hani nasıl desem mesaj yazınca ekran menüsünde gecişlerde donma problemi oluyor serviste neler yaparlar yani
 
Anil-D

Anil-D

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
arkadasinda ekran kirilmisti cihaz beyazdi siyah geldi ve bize. 500 tl istendi komple sase degisiyormus öyle dendi kamera vs senin cihazdan ona monta ediyolarmis
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Valla işin zor dostum ya , dokunmatikte sıkıntı varsa eğer durum kötü
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
    Konu Sahibi
ben 550 tl verip ekranı degiştirdim onda sıkıntı yok dedigim gibi sadece menulerde olsun mesajlarda olsun telefonu tus kilide aldıgım zaman bir daha actıgım zaman telefonu tepki vermiyor hani geri bildirim yapmıyor bana şimdi dedigin gibi telefonda ne gibi degişiklik olucak
 
Anil-D

Anil-D

Üye
Sadece ekranin degişmesi imkansiz nasil kirilmişti
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
    Konu Sahibi
yani mermerin üstüne düştü telefon ekranı yaptırdım komple bizim arkadasa hani yeni ekran taktırdım telefon stabil calsıyor yalnız 4.5 saniye donma oluyor hani bu dokundugum zaman telefon tepki vermiyor bana
 
Anil-D

Anil-D

Üye
Valla bizimki catladi yeni sase taktilar videoyu izle bi
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
    Konu Sahibi
anıl video yu izledim ama canlı izledim arkadas takarken yeni şase :) izlemem gerek yok yani sıkıntım nedir biliyorumusun hani telefon acılıyor calısıyor yalnız hani ekrana dokundugun zaman sana ara ara tepki vermiyor telefonda bi sıkıntı yok yani ama benim canımı sıkan olay mesaj yazıyorum mesela uzun bi cümle yazıyorm mesal nedir MAXİCEP AİLESİNE HOSGELDİN yazıyorsun ya orda yazdıgın zaman mesela H cümlesini yazıyorsun ya orda takılıyor ve 4.5 saniye kalıyor tepki vermiyor anlatabilm mi :) bende onun için garantiye gönderdim hani garanti de nasıl bir işlem olurda telefonu yaparlar die sordum
 
Anil-D

Anil-D

Üye
Himm o zaman ekranda tepki vermeme yok belkide ekrani tam takamadilar o zaman
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
    Konu Sahibi
aynen hani ekran stabil calsıyor baktıgın zaman hersey normal sana pm atayım telefonumu vereyim da bana bi cagrı atda seni arayım ben burdan anlatamıyorum derdimi :) olur mu
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
Kardesim olurduda telefon yanimda degil
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
    Konu Sahibi
tamam ben sana pm attım caldırırsın beni bende ararım seni kardeşim
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
Servis yapar inşallah
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
    Konu Sahibi
bakalım ya beklicez ve görcez ya buyuk bir ihtimal ile yazılım atıp geri göndericekler ama bende yeniden geri gönderticem yapana kadar olmadı tüketici hakem heyetine basvururum ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
Ve para iadesi istersin tabikide :D
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
    Konu Sahibi
bakalım görücez ;) hele bi gelsin de telefon bakalım o zaman belli olucak :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D


Üst Alt