s3mini rom

  • 22 Temmuz 2014
  • 575 Okunma
  • 8 Cevap

  1. S3mini ye cwm ile rom atılır mi acaba acil yardım
     


    Yazan: sane31
    Samsung ile gönderdi
  2. Zaten cwm ile atılıyor :) Yanlız internetteki yardımcı videolara bakarak atmanı tavsiye ederim yoksa brick yardım konusu açmak zorunda kalabilirsin bide odinle uğraşırsın :)
     
  3. Cm11 atıcam odinsiz olur dimi
     
    Samsung ile gönderdi
  4. Olur fakat sarj sıkıntısı var diyolar ama kullanan arkadaşlar :)
     
  5. cwmde 4 secenek var hangisnden yapıcz room yükleme islemini
     
  6.  
  7. videoyu izledimde bende cwmde 4 secenek çıkıyo
     
  8. O cwm değil orjinal factory önce cwm yükle telefona

    Önce bu işlemi yap sonra öbür videodaki işlemi
     
  9. saol kardeşim
     
Yüklüyor...
15/12/2018 - 02:31