s3 ün dokunmatigini beğenmedim

Sponsorlu Bağlantılar

best1905

best1905

Üye
    Konu Sahibi
s3 ün dokunmatigini beğenmedim
Arkadaşımın s3 unu kullandim dokunmatik hassasiyetini beğenmedim son güncellemeden sonra böyle oldu diyor biyere basınca geç algılıyor gibi açıkçası benim s3 mininin ekran hassasiyeti daha fazla tatmin ediyor beni
 


mcnpl4

mcnpl4

Üye
genelleme yapmaya gerek yok suana kadar boyle bi sorun duymadim. bende hersey normal calisiyor
 

kerem28yuksel

Üye
arkada calısan uygulama felan vardır yada fazla ram tutan program felan
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Telefonun dokunmatiğinde hiçbir sıkıntı yok.Ben İphone 4S'ten geçiş yapmama rağmen hiçbir sıkıntı çekmedim.Geç algılama sorunu var demişsin bunun sebebi arkada çalışan gereksiz uygulamalar olabilir.Boyutları küçük olmasına rağmen ram'de çok yer kaplayan uygulamalar var.Bunları telefonun kendi ram temizleyicisi ile temizleyebilirsin.Ek olarak ''Greenify'' adlı uygulamayı öneririm.Uygulamaların arkada çalışmasını önleyebilirsin bu programla.:oke:
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
ekranı ve elini temiz tutsun yağlı yemeği eliyle yiyip telefonla uğraşırşa zaten o telefon istersen en iyisi olsun algılamada sıkıntı çeker
 


Üst Alt