S3 Mini Uygulama Menüsü Sorun

Sponsorlu Bağlantılar

  • 15 Ekim 2013
  • 4672 Okunma
  • 7 Cevap

  1. 15 Ekim 2013 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    Merhaba arkadaşlar, s3 minime 4.1.2 sürümü için ikinci bir güncelleme geldi ve yükledim. şimdi uygulama menüsündeki uygulamaları bir başka sayfaya taşıyamıyorum yardımcı olursanız sevinirim.
     


    Yazan: tayfunerdogmus1

    Sponsorlu Bağlantılar
  2. 15 Ekim 2013 #2

    Samet.25

    Samet.25

    simgeyi seçip yan ekrana kaydırdıgında da mı olmuyor ? Böylede olmuyor ise sensör ile tasımayı dene uygulamaya basılı tut teli hafif yana kaydır
     
  3. 15 Ekim 2013 #3

    tayfunerdogmus1

    tayfunerdogmus1
    kaydırarak olmuyor sadece sensör ile oluyor. son güncellemenin bir açığı mı acaba ??
     
  4. 15 Ekim 2013 #4

    Samet.25

    Samet.25
    Bilemicem olabilir o guncelleme zaten gozle gorulur bisey getirmesi kitkat icin veya 4.3 icin olabilir
     
  5. 16 Ekim 2013 #5

    tayfunerdogmus1

    tayfunerdogmus1
    ufak tefek düzeltmeler yapılmış diye duymuştum da zaten nova launcher kullanıyorum şimdilik :p stok temadan daha hızlı ve stabil :)
     
  6. 16 Ekim 2013 #6

    Samet.25

    Samet.25
    Aynen bende
     
  7. 16 Ekim 2013 #7

    tayfunerdogmus1

    tayfunerdogmus1
    dikkate alarak cevap verdiğin için teşekkür ederim kardeşim :)
     
  8. 20 Ekim 2013 #8

    OnurErtas

    OnurErtas
    Evet sensöre alınmış bende dün aynı sorunu yaşamıştım şimdi denedim sensörle oluyor :)
     
    tayfunerdogmus1 bunu beğendi.

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
20/07/2019 - 04:14