sonar055
Üye
-
Konu Sahibi
-
Telefonu ilk aldığın gün ki haline getirmek istiyorsan orjinal romu bulup indirip telefonu download modu na alıp download moda nasıl alınır söylem : ses kısma power telefonu acma tuşu yani sonra menu tuşuna aynı anda bas download moda al orjinal romu odinle at yükleArkadaşlar sesaçma+power+menü tuşuyla recoverye girmem gerekiyor ama giremiyorum bir türlü. o tuşlara basınca telefon sadece düz şekilde açılıyor. çok denememe rağmen olmadı bir türlü.Bu konuda yardımcı olurmusunuz?
2.olarak da odin ile telefonu rootluyorum 5 dk felan sürüyor herşey güzel gidiyor ama telefon kapanıp açılacakken kapanıyor ama açılmıyor bir daha (sonra param.tar diye birşeyle açıyorum telefonu ama telefonda hiçbirşey değişmemiş oluyor. indirdiklerim şifrelerim herşey olduğu gibi duruyor ben ilk günkü gibi olsun istiyorum.ayarlardan girip sıfırla dediğimde sıfırlamıyor onu denedim.
bana yardımcı olacak bu işten gerçekten anlayan bir arkadaşım yardımcı olabilir mi?
Hocam indirirken kernel ve yapım numarasına dikkat et yanlış rom atarsan telefon brick olabilirsamsungun sitesinden onu indiriyorum şuan hocam ama daha önce orijinal rom diye başka sitelerden indirdiklerimle odinle yapınca telefon kapanıp açılmadı bu da öyle olur diye korkuyorum. odin kendi kendine telefonu kapatıp açıyor ya kapatıyor ama açmıyor sonra o nedendir sizce?
Samsung sitesinden mi indirme yaptınI8190xxamg4-20130926104253 yazıyor indirdiğim dosyanın üstünde
Zaten samsungun sitesinden s3mini orijinal rom olarak indiriyorum daha da orijinal değilseI8190xxamg4-20130926104253 yazıyor indirdiğim dosyanın üstünde
Hocam sen samsung dan indirdiğin orjinal romu yükle recovery moduna alması gerekir bir dene olmazsa yine farklı kaynaklardan araştırma yaparım ben burdayımilk mesajda da söylemiştim recoverye girmiyor. belki 20 defa denedim download moduna giriyor benim telefon ama recoverye girmiyor nedense. 3 tuşa birden bastığımda telefon sanki sadece güç tuşuna basmışım gibi normal açılıyor.
Tamam hocam bekliyorumşimdiye kadar romu yükledikten sonra hiç batarya çıkarma felan yapmamıştım şuan romu yüklüyorum tam dediğiniz gibi yaptıktan sonra açılmazsa bilgilendiririm 4-5 dkya
Bataryayi çıkar tak sonra recorvy moduna almaya çalışbitti. odinde reset! yazıyor telefon kapandı açıldı ama samsung galaxy s3 yazısı gelmedi şuan sadece telefon kapalı konumdayken şarj oluyor
Factory reset yap telefonu başlat kardeşimrecovery moda girdi şuanne yapmalıyım şuandan sonra
Tam olarak anlamadım telefonu açınca ne hata veriyor moda alınca ne hata veriyorrecovery moda girdi şuanne yapmalıyım şuandan sonra
yok yaa girmedi giriyormuş gibi androidin simgesi çıktı döndü döndü şimdi kendi kendine kapanıp tekrar açıldı ekranda uygulama optimize ediliyor yazıyor. niye girmez ki bu recovery moda?
Hocam anlamadım telefon sorunsuz açılıyor fakat Reco moda mi almıyor sadecekardeş rom bitti bataryayı çıkardım taktım recoveryi moda girmek için 3 tuşa bastım recoveryi moda girerken androidin yeşil simgesi varya o çıktı.o simgenin etrafında bi çizgi döndü felan (tam bu kez oluyor derken telefon kapanıp tekrar açıldı.bütün uygulamalarım olduğu gibi duruyor ben istiyorum ki telefon ilk açıldığında oklar çıkıyor ya şu tarafa sürükle felan diye bilgi amaçlı..oyle açılsın istiyorum ama romu atmadan önce nasılsa şimdi de öyle açıldı
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?