Ben de oluyor
Fakat kılıfdan eğer güç tusunun üstünü kapatan cinsten bir kılıf kullanıyorsanız CEBİNİZDE basılı kalabiliyor eğer durduk yere yeniden başlatıyorsa
Ya yazılım ya da pil dendir eğer şarj %6-7 gibi dalgalanmalar olup şebeke gidip telefon biraz zorlanınca kapanıyorsa pilden eğer fabrika ayarlarına döndükten sonra yine yeniden başlatma sorunları varsa yine pilden olabilir
Pilden olmaya bilir biraz araştırma yapmanızda fayda var