S3 MİNİ AÇILMAMA SORUNU

    Konu Sahibi
S3 MİNİ AÇILMAMA SORUNU
Merhabalar Arkadaşlar Sizden yardım isteyeceğim benim s3 mini bir telefonum var ve açmaya çalıştığımda samsung yazısında takılıp kalıyor reboot menüye falanda giremiyorum 3 tuşa aynı anda basınca samsung yazısı çıkıyor ve 3 4 sn sonra yazı gidip tekrar geliyor samsung yazısında takılıp kalıyor Allah rızası için yardım edin ya
 
Merhaba, telefon kapalıyken şarj etmek istediğinizde bataryanın doluluk oranını gösteriyor mu?
 
kardeşim pc varsa
odin programını indir
samsung usb driver indir
s3 mini i8190 yazılımını google den arayıp indir veya maxicepte bulabilirsin
indirdiğin dosyayı winrarla masaüstüne çıkar
odin programına gir
pda yazan yere girip indirdiğin dosyada tar.md5 olanı sec
ve starta bas
Telefonunun açılması gerekiyor
Hayırlı ugurlu olsun yeni yazılım yuklemiş oldun

Not:bir sorun olursa bana dön.Kolay gelsin
 
    Konu Sahibi
Kardeş hep virüslü bunlar ya virüssüz falan bi site varsa söyleyiver 40 dakkadır virüs temizlemekten ciğerim soldu vallahi
YAPTIM DENEN HERŞEYİ PASS! FALANDA DEDİ AMA SONUÇ DEĞİŞMEDİ GENE TAKILI KALIYOR
BEYLER Bİ CEVAP Bİ YARDIM LÜTFEN YA YÜKLEDİM AMA RECOVERY MOD AÇILMIYOR
 
Sanırım odin ile rom düzgün atamadin. İnternetde videosu var. Bide bu olay neden oldu rom vs.
 


bu s3 mini rom dosyası yandex hızlı da indirir virüs pro. devredışı bırak hata alabilirsin
daha sonra tar.md5 dosyasını pda ya yerleştir
starta bas
açılması lazım