S3 ilginç bir sorun

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
S3 ilginç bir sorun
Merhaba arkadaşlar bu sorunun bir benzeri cihaz destek kısmında var yazdım fakat konuyu görüntüleyen bile yok acilen cevap almam lazım çünkü format atabilirim konuyuda buraya açtım o yüzden kusura bakmayın.

Telefon S3 orjinal Türkiye 4.1.2 romu yüklü rootlu değil ve hiç custom rom, root, kernel vs birşey yapmadım anlamamda zaten. Sorun tam olarak ne onuda anlamış değilim aslında bugün olmaya başladı telefon kendi halinde tuş kilitli dururken bir ses geliyor sonra tuş kilidi açılıyor, bildirim kısmında the dock is connected gibi bir uyarı gördüm ama hemen kayboluyor. Googleden baktım yabancı forumlarda birşeyler yazmışlar ama anlamadım. Telefonu kendi usb kablosuyla pc bağlıyorum win8 makina sürekli usb cihazı tanınmadı hatası veriyor telefon şarj alıyor sonra hata verip şarj almamaya başlıyor. Nedir bu virüsmü yedik başka bir sorunmu anlamadım cevaplarınızı bekliyorum format atmayı düşünüyorum?

'Format attım şu an sorun yok herkese teşekkür ederim.'
 

conbaba

Üye

Dostum bence yazılımsal bir sorun var güzelce telefonu formatla cam gibi olsun sonra bak bakalım sorun varmı varsa hağla garanti ye ver yoksa güle güle kullan
 

furkey

Üye
Donanımsal bir sorun var gibi geldi bana
 
    Konu Sahibi
Donanımsal bir sorun var gibi geldi bana

inş değildir fakat bir hata vererek tuş kilidinin kendiliğinden açılmasının ne gibi donanımsal sorunu olabilir sence? banada tam tersi yazılımsal geliyor ama yinede anlam veremedim

Dostum bence yazılımsal bir sorun var güzelce telefonu formatla cam gibi olsun sonra bak bakalım sorun varmı varsa hağla garanti ye ver yoksa güle güle kullan

banada yazılımsal bir sıkıntı var gibi geliyor ama sorunu tam bilmeden emin değilim tabiki aklımda şu an formatlamak var ama cevapları bekliyorum biraz daha format için önerin nedir mesela wipe mipe gibi şeylermi yoksa ayarlardan sıfırlamak yeterli olurmu?
 

Türe

Üye
İlginç Bir format atmayı deneyin olmazsa servise verin
 
    Konu Sahibi
görünen o ki formatı deneyecez. şimdi nokia 603 usb kablosu ile bağladım hiç bi hata vermiyor şarjda alıyor sorun s3 ün kendi usb kablosunda herhalde. fakat kabloyla bağlı değilken tuş kilitli halde uyarı verip tuş kilidi açılması ve the dock is connected demesine anlam veremiyorum onuda 1 saattir yapmadı :S
 
wipe data ve wipe cache at düzelmezse odin seni bekler...
 
    Konu Sahibi
wipe data ve wipe cache at düzelmezse odin seni bekler...

wipeleri delete yapmak telefondaki içeriklerimi siliyor tam olarak nedir? Nasıl olsa formatı basacaz artık direk wipeleri yapıp odinle tekrar kursam? lanet olası hata 2 saattirde olmadı bilemiyorumki.
 

Türe

Üye
Orjinal romda sakın wipe data yapma. Hem brick olma ihtimali var hem de bütün içerik silinir.
 
kies ile guncellemeyi dene olmazsa wipe cache wipe data yap direk odine sarilmanin anlami yok
 
    Konu Sahibi
Orjinal romda sakın wipe data yapma. Hem brick olma ihtimali var hem de bütün içerik silinir.

Bütün içerik silinsin temizlensin onu istiyorum zaten ama brick olma nedir? Ben şimdi wipeleri yapıp baştan romu kurayımmı ne dersiniz?

kies ile guncellemeyi dene olmazsa wipe cache wipe data yap direk odine sarilmanin anlami yok

öyle cins birşeyki 2-3 saattir hiç olmadı ondan önce bir kaç defa oldu şimdi olmuyor ben kies ile yeniden güncellemeyi denesemde bu sorun geçtimi bilememki kafaya koymuşum herşeyi silip baştan kurayım diyorum telefonda bi temizlensin rahatlasın falan
 

Türe

Üye
Bazen brick -tuğla- olabiliyor cihaz. Yani hiçbir şeye tepki vermiyor.
 
    Konu Sahibi
Bazen brick -tuğla- olabiliyor cihaz. Yani hiçbir şeye tepki vermiyor.

o zaman ben wipeleri yapıp odinle romu tekrar kuracam sağolun yardımınız için wheres my water savemi bulup yedeklersem direk başlayacam format işlemine
 

furkey

Üye
o zaman ben wipeleri yapıp odinle romu tekrar kuracam sağolun yardımınız için wheres my water savemi bulup yedeklersem direk başlayacam format işlemine

Aramana gerek yok herhangi bir backup programı ile yapabilirsin yedeklemeni
 

Türe

Üye
Cihaz brick olursa hiçbir işlem yapamazsınız üzerinde bilgilerinize.
 
    Konu Sahibi
Aramana gerek yok herhangi bir backup programı ile yapabilirsin yedeklemeni

appsaver ile backup kısmından oyunu seçip backup dedim apk olarak dosyasını oluşturdu formattan sonra o apkyı kurduğumda kaldığım bölümden devam edebilirmiyim? root yapmadım save dosyasıda data user 0 gibi cins bi yerdeymiş herhalde
 
Orjinal romda sakın wipe data yapma. Hem brick olma ihtimali var hem de bütün içerik silinir.

brick olmasının ne alakası var. Dostum sen yap wipeları hiç bir şey olmaz sadece verileri yedekle o kadar.
 
wipeleri delete yapmak telefondaki içeriklerimi siliyor tam olarak nedir? Nasıl olsa formatı basacaz artık direk wipeleri yapıp odinle tekrar kursam? lanet olası hata 2 saattirde olmadı bilemiyorumki.

wipe data ve wipe cache telefonu sıfırlar ve eski program kalıntılarını temizler ben her güncelleştirmeden sonra yapıyorum mesela...


- - - Eklendi - - -

brick olmasının ne alakası var. Dostum sen yap wipeları hiç bir şey olmaz sadece verileri yedekle o kadar.

harbi süleyman wipe data ve wipe cache yaparken brick olma işini ilk defa senden duyuyorum gerçi ufakta olsa bir ihtimal yok değil
 

Türe

Üye
brick olmasının ne alakası var. Dostum sen yap wipeları hiç bir şey olmaz sadece verileri yedekle o kadar.

Bildiğim şeyi senden öğrenecek değilim . Bilsen böyle bir ihtimalin olduğunu , her neyse
 

Türe

Üye

Ben çok yüksek ihtimal demedim işte ama başkaları çarptırmis. Sadece ihtimal var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...