serdar_gs
Üye
-
Konu Sahibi
-
Merhaba arkadaşlar bu sorunun bir benzeri cihaz destek kısmında var yazdım fakat konuyu görüntüleyen bile yok acilen cevap almam lazım çünkü format atabilirim konuyuda buraya açtım o yüzden kusura bakmayın.
Telefon S3 orjinal Türkiye 4.1.2 romu yüklü rootlu değil ve hiç custom rom, root, kernel vs birşey yapmadım anlamamda zaten. Sorun tam olarak ne onuda anlamış değilim aslında bugün olmaya başladı telefon kendi halinde tuş kilitli dururken bir ses geliyor sonra tuş kilidi açılıyor, bildirim kısmında the dock is connected gibi bir uyarı gördüm ama hemen kayboluyor. Googleden baktım yabancı forumlarda birşeyler yazmışlar ama anlamadım. Telefonu kendi usb kablosuyla pc bağlıyorum win8 makina sürekli usb cihazı tanınmadı hatası veriyor telefon şarj alıyor sonra hata verip şarj almamaya başlıyor. Nedir bu virüsmü yedik başka bir sorunmu anlamadım cevaplarınızı bekliyorum format atmayı düşünüyorum?
Donanımsal bir sorun var gibi geldi bana
Dostum bence yazılımsal bir sorun var güzelce telefonu formatla cam gibi olsun sonra bak bakalım sorun varmı varsa hağla garanti ye ver yoksa güle güle kullan
wipe data ve wipe cache at düzelmezse odin seni bekler...
Orjinal romda sakın wipe data yapma. Hem brick olma ihtimali var hem de bütün içerik silinir.
kies ile guncellemeyi dene olmazsa wipe cache wipe data yap direk odine sarilmanin anlami yok
Bazen brick -tuğla- olabiliyor cihaz. Yani hiçbir şeye tepki vermiyor.
o zaman ben wipeleri yapıp odinle romu tekrar kuracam sağolun yardımınız için wheres my water savemi bulup yedeklersem direk başlayacam format işlemine
Aramana gerek yok herhangi bir backup programı ile yapabilirsin yedeklemeni
Orjinal romda sakın wipe data yapma. Hem brick olma ihtimali var hem de bütün içerik silinir.
wipeleri delete yapmak telefondaki içeriklerimi siliyor tam olarak nedir? Nasıl olsa formatı basacaz artık direk wipeleri yapıp odinle tekrar kursam? lanet olası hata 2 saattirde olmadı bilemiyorumki.
brick olmasının ne alakası var. Dostum sen yap wipeları hiç bir şey olmaz sadece verileri yedekle o kadar.
brick olmasının ne alakası var. Dostum sen yap wipeları hiç bir şey olmaz sadece verileri yedekle o kadar.
wipe data ve wipe cache telefonu sıfırlar ve eski program kalıntılarını temizlerben her güncelleştirmeden sonra yapıyorum mesela...
- - - Eklendi - - -
harbi süleyman wipe data ve wipe cache yaparken brick olma işini ilk defa senden duyuyorumgerçi ufakta olsa bir ihtimal yok değil
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?