s3 ideal bir telefonmu

    Konu Sahibi
s3 ideal bir telefonmu
arkadaşlar sizce s3 şuanki teknoloji'de ideal bir telefonmu ve ideal ise kaç yıl daha idealliğini sürdürür
 
fiyat konusunda bişey diyemeyeceğim ama özellik ve donanım bakımından ideal,ayrıca s3'ün popülerliği en fazla 1 sene daha sürer...
 

Kerim.

Üye
evet cok guzel telefon bence.
 
    Konu Sahibi
ileride çıkçak oyunlarda kasma yaparmı acaba
 
Ileride ama ne kadar ileride ? Bana gore ileri 6 ay sonrasidir belki size gore 2 sene..
Teknoloji dunyasi bu ne olacagi belli olmaz derler ki yeni bir grafik motoru var s3 bunu desteklemez.. ornek olarak veriyorum sadece..
Suan icin gayet yeterli bir cihaz. Ust sinif bir cihaz. Uzun sure oyunlarda bir sıkıntı cikarmaz
 
2 yıl rahat kullanırsın düşün s2 bile hala popüler bir telefon
 
    Konu Sahibi
çok kararsız kaldım internetteki yorumlardan dolayı s3 olupta herhangi bir oyunda kasma problemi olan varmı
 
bence fiyat olarakda donanım olarakda ideal ben kullanıyorum gerçekten çok memnun kaldım hiç bi sorunuyla karşılaşmadım tek eksiğini gördüm oda ses yeterince tatmin etmedi ama onun dışında mükemmel diyebilirim..
 
benim atrix kasmıyorsa s3 kasmaz diy düşünüyorum
 
ben bıle S2 yi yenı aldım sen dusun artık
 
Ben 2 seneden beri S2 kullanıyorum bi 2 yıl daha kullanırım harhalde

Çünkü fazla oyun oynamam uğraşırsam öyle uygulamalrla uğraşırım S3 alacaktım ama S2 işimi yeteri kadar görücek niye telefona daha fazla para vereyimki diye almadım