s3 guncelleme geldi .d

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
s3 guncelleme geldi .d
Ewet arkadaslar 34.6 mb gbi bi gunceeleme buldu yukledm. Sonrasinda tarayici degisti my taxi die bi uygulama geldi falan. Ama tarayici yawas.s nasil olcak
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Sonraki güncellemede duzeltirler. Hayırlı olsun.
 

newguard

Üye
bende yok bi şey güncelleme yenimi geldi sen mi yeni fark ediyosun?
 
güncellemeyi yaptıktan sonramı tarayıcı yavaşlı bn symbian geçince tarayıcı bana baya hızlı geliyorda
 
    Konu Sahibi
Walla kardesm bilmiyorum.. garip ama sanki daha yawas. Normal tarayicidan face de sol ustte ki sohbet ws acan tusa basiyom sayfa yeniliyo.s bi garip oldu da nabicaz bilmem.
 
yaw ole yapacaqina fCebook programi indir mis ole kasmayada gerek yok

- - - Eklendi - - -

yaw ole yapacaqina fCebook programi indir mis ole kasmayada gerek yok
 
    Konu Sahibi
Face prog indirdim artik da. Yawas oldu net ya.. o dgl kimseden bole bi durum bildirisi de gelmiyo sitede. Tek bende mi war.d anlamadm .d
 
Nasıl yapacağım acil yardım rica ediyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...