S3 4.2.2 Sürüm ?

  • 28 Eylül 2013
  • 679 Okunma
  • 9 Cevap

  1. arkadaşlar s3 ümün sürümü 4.1.2 bugun telefoncuya gittim 4.2.2 olurmu dedim hayır sakın yapma öyle bi hata geçen biri geldi yapmış telefonu sebekeyi görmüyomus öyle dedi . peki öylemi yanı s3 e göre değilmi sürüm ?

    bi sorum daha olucak 4.3 ekim de gelicek diyorlar doğru mu ?
     


    Yazan: berkayatv
    Son düzenleme: 28 Eylül 2013
  2. evet doğru
     
  3. Guncelleyebilirsin ben guncelledim hic bir sıkıntıyok telde tum fonksiyon u çalışıyor su an 4.2.2 kullankullanıyorum
     
  4. S3'e göre. Lakin Samsung modem alt yapısını değiştirdi ve ben dahil birçok kişide güncelleme yapılırsa şebeke problemi ortaya çıkıyor.
     
  5. Peki su an benim durumun ne tel stabil
     
  6. bende yükledim s3'e hiçbir sorun çıkmadı maxicepe konu bile açtım
    ---
    hatta hani wifi bugı vardı ya 4.1.2'de o da ablamın s3'ünde vardı onuda düzelttik yine sorun yok
     
  7. Zaten işleyişte değil telefon özelliğinde sıkıntı çıkabiliyor. Yoksa çok iyi
     
  8. yükleyeceksen konum var birtane bak istiyorsan
     
  9. ben şuan 4.2.2 yi indiriyorum benim telefon yurt dışından geldi imei si kendinni değil yanı şimdi atarsam imei kaybolup sebeke hatası veriyo diyolar birine sordum çakmalarda öyle oluyo dedi şimdi yapıyımmı size
    ---
    bi cevap verseniz ya acil
     
  10. hm. onu bilemem işte
     
Yüklüyor...
19/11/2018 - 12:48