s2 hakkında-touchwiz sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
s2 hakkında-touchwiz sorunu
tw başlatıcı seçili yaptım yanlışlıkla diğer launcherler gelmiyor nasıl yapılıyordu bunu iptal etme?
biliyordum ama unuttum s2 4.0.3 yüklü
 

YILMAZBY

Üye
ayarlar uygulamalar hepsi sekmesine geçip twbaşlatıcıyı seç altta varsayılanları sil var onu seç home tuşuna basınca kurulu tüm launcherlar gelir
 

tahsin42

Üye
arladaslar S2 ye flash player yukleyemiyorum yardim edin
 
    Konu Sahibi
teşekkürler sağol dostum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...