S.E W 995i başka alternatif

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

5pinn

Üye
    Konu Sahibi
S.E W 995i başka alternatif
Arkadaşlar şuan 5320 kullanıyorum 1 sene oldu telefonumdan son zamanda sertifika yüzünden sıkıldım
telefon değiştirmek istiyorum bu seçimim sony erricson w995i olucak gibi
kamera walkman her şey 4 dört'lük metin ve video incelemelerden baya bi üstüne çekti bu telefon beni
sizce almalıyım telefonu kullananlar cihazın negatif yönlerini belirtirse sevinirim.
yada bir alternatif telefon tavsiyesi yapabilirsiniz başka marka tercih etmiyorum
sadece Sony nokia bıktırdı beni
 

ouzqan

Üye
teli kullandım muhteşem ötesi birşey sana tavsiye ederim hem cyber hem walkman daha ne istiyosun bide acoustic falan attınmı sesinden yenmiyor telefon.
 

rstsn

Üye
w705 de alabilirsin benn yeni aldım memnunum
 
arkadaşlar w995 acoustic paketi bulamıyorum yardımmm
 

wagh

Üye
eğer nokia telefonunu doğru dürüst kullanmayı bilmiyorsan nokiadan bıkarsın.
 

wagh

Üye
türken beni konuşturma symbian javaya bin basar.
 
Arkadaşım ebn s.e w 995 7 aydır kullanıyorum bu telefonun üstüne telefon yok çok sağlam bir telefon bide bu telefonun i si yok düz modeli bence al
 
evet bu telin i si yoq zaten olsa bile çakma felandır çıkmadan önce zaten se nin sitesine koyuyolar sen düz al bak tel süper tek kelimeyle anlatmaya başlsam yazmakdan ellerim yamulur kesin memnun kalırsın çok eğlenceli her se gibi değişik şeyler var tek eksisi sim kart olmadan açamıyon diğer w serisinde teli açdığında walkman veya tel oalrak seçim yapabiliyon ama böle değil gerçi sım kart olmadan telefonu nabcanki bu - bile sayılmas
 

Captain

Üye
W995 cilere lazım olabilecek acoustikler
Xtreme_HD_Acoustics - kulaklık

.csv klasörü içeriği 'tpa\preset\acoustic'
.wbxml klasöür içeriği 'ifs\settings\acoustic'
Xtreme_Farfield - Dış ses

iki adet içerik var bunlar "ifs/setting/acoustic" içerisine atın
(bunlar A2 Uploader adlı program kullanılarak yapılacak işlemlerdir )
 
turken geniş anlatım için bi konu açsan daha iyi olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...