infazcı-konan
Üye
S.E P990i hücre bilgi ve sms kargaşası
hücre mesajı olayı bendede var gelmiyor hatta mekan yer bilgisi
(kadiköy,ümraniye,taksim beşiktaş gibi) bile yazmıyor tcelde
telsim ve aveada böylemi acaba ? kullananlar cevap yazabilirlermi
-2 ay önce yeni fw attırdım kvk dan ama telefon 70den sonra 2.mesaja
geçiyor ne yapmam lazım ayarlarını denedim olmuor yinemi servise gideceğim
tuhhh yardım ederseniz sevinirim bu arada kvk daha bakmıyacakmış Sony
Ericsson,lara doğrumu?
(kadiköy,ümraniye,taksim beşiktaş gibi) bile yazmıyor tcelde
telsim ve aveada böylemi acaba ? kullananlar cevap yazabilirlermi
-2 ay önce yeni fw attırdım kvk dan ama telefon 70den sonra 2.mesaja
geçiyor ne yapmam lazım ayarlarını denedim olmuor yinemi servise gideceğim
tuhhh yardım ederseniz sevinirim bu arada kvk daha bakmıyacakmış Sony
Ericsson,lara doğrumu?
