Öneri Rütbe İle Hitap Etme

    Konu Sahibi
Rütbe İle Hitap Etme
arkadaşlar biz bu sitede askeri rütbeler alıyoruz benim önerim birbirimize rütbelerimiz ile hitab etsek bana göre çok güzel olur siz ne diyorsunuz
 
Fazla gereksiz birsey olur.
 
Tepkiler: Baranbaris, ExpertMurderer ve İhtiyar007
bu hitab şekline alışınca biri yardım istedi ama yardım istediği konuda uzman olan arkadaşın rütbesi albay örneğin ama adını bilmiyoruz yardımı isteyen arkadaş nasıl bulacak bu albay'ı biraz sıkıntı bence
 
Tepkiler: ExpertMurderer ve İhtiyar007
Bu öneride rütbe ile hitap etmek zorunlu olacaksa çok saçma ve gereksiz.
Yok zorunlu olmayacaksa zaten kimse kimseye rütbe ile hitap etme demiyor yüzbaşım.
 
Tepkiler: ExpertMurderer ve ___kaptan___
Fazla resmi olur,kardeş dost ne güne kaldı
 
Tepkiler: asigsasi, ExpertMurderer ve ___kaptan___
    Konu Sahibi
Bi tane forum sitesinde rütbe ile hitap ediyorlar ama gerçekten çok güzel
 
Tepkiler: Dede

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
hitap etmeye karışan yok istediğin gibi edersin
 
Tepkiler: Symbianizer ve Dede

KayraBey

Üye
Bana ne diyeceksiniz o zaman
 
Bence çok kötü olur resmen aşağılama yaparsınız sizler mod üyeler felan

Mario İle Gönderildi.
 
Tepkiler: İnternettin HOCA
Çok afedersin kardeşım yanlış anladım kusura bakma özür dilerim

Mario İle Gönderildi.
 
Tepkiler: ExpertMurderer

Sin007

Üye
Ben. Zaten askerdeyim birde burda. Piskolojiyi. Bozmayin. Luften
 
Tepkiler: EroL

@Safak

Üye
O degilde rütbe aldıkca kullanıcıya yeni erişimler gelsin.
Mesela
Er-Onbaşı arası sadece konu açmak mesaj yazmak belirli smiyleri kullanmak bunlar ( ) bunlar
Onbaşı-Cavus Yeni smiyler ( : vs.)
Cavus-Bascavus Yeni smiyler spoiler eklemesi .
Yani böyle olursa rütbelerin önemi olur azda olsa daha eglenceli