abdülhey25
Üye
rsc editor tarzi bisey ariyorum yardim edin
oncelikle merhaba arkadaslar ben n900den once cesitli symbian telefonlar kullandim ve bunlarda kendi capimda programlarla ugrasiyordum rsc editorle ingilizce programlari falan turkcelestiriyordum uidlerini falan degistiriyordum bunlari n900de de yapabilme imkanimiz var mi acaba ben nette biraz arastirdim ama pek bisey bulamadim bilen bi arkadasim yardimci olursa cok sevinirim.. tesekkurler...



