> çileke$ <
Üye
çok karışık değil...artıkprogramları ingilizce kullanabilirim ama sırf merak ettiğim için deneyecem.tabii 6120 da rcs editör çalışırsa![]()




çok karışık değil...artıkprogramları ingilizce kullanabilirim ama sırf merak ettiğim için deneyecem.tabii 6120 da rcs editör çalışırsa![]()




n73 de sanırım çalışmaz çünkü işletim sistemi farklı emeğine sağlık...Tüm anlatımı world olarak düzenledim. Daha kullanışlı. Her zaman bakma imkanınız olur.
n:
Çok sıkıntı çektiğim bu konuya bende katkı yapmak istedim.
Buradan hem dosyayı hemed resimli anlatımlı world dosyasını yükleyelilirsiniz.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Türkçemize sahip çıkalım.
Aramıza hoşgeldin...tebrik ederim kardeşim harika bi program bu eline sağlık paylaşım için teşekkürler
Benim yapabileceğim malesef bişey yok...kardeş rsceditöt e65 de çalışmı yo ne yapabilirim
yardımedersen sevinirim

