> çileke$ <
Üye


önemli konu yaptığınız için ayrıca teşekkür ederim...
vay be sonunda cepte editleme devri başladı

emeğine sağlık / tskler arkadaşım...

çilekeş öncelikle paylaşımın için tşkler bi şey soracam bu programın OS 9.1 versiyon 3.rd olanı varmıdır ?

Çilekeş bi araştırabilirmisin s9.1 için çıkmışmı ? şimdiden saol
teşekkürler hocam editlemek cepe girdi desene

