Rotring 500 uçlu kalem

avast

Üye
    Konu Sahibi
Rotring 500 uçlu kalem
Merhaba hocam bi kirtasiyeye sipariş verdim Rotrig 500 0,5 siyah uçlu kalem 20 TL te getirecek orijinalliğini nasip anlarim 2.side. Kullanan varmi aranizda
 

xmustx

Üye
lise biteli çook oldu hatırlayamadım k.bakma.
 

Türk-X

Üye
Rotring tikky kullandım hep
 

Invoke

Üye
Bilmiyorsanız cevap yazmak zorunda değilsiniz. Hatta mümkünse yazmayın ki daha temiz olsun.
 
Tepkiler: ___kaptan___, 0MG90, Samedbeyy ve 5 diğerleri

avast

Üye
    Konu Sahibi
Nazil bandrol
 

mr.bell

Üye
Malzeme kalitesi,mekanizma sesinden anlaşılır.Ama internetten yada d&r dan falan alsaydınız keşke.
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
netten alsam kalem 23 -25 lira 6 lirada kargo istiyo 30-33 lira ediyo ortalama d&r a gitme sansım yok malesef kızılaya hiç ugramıyorum ssuanda hergun sabah 8-aksam 7 dershanem var aksamda spordayım buradada sadece nt var ordada rotring 300 var malesef 500 yok o yuzden getirdi bakıcam begenmezsem almam
 
20 tlye uçlu kalem mi olur yuh mübarek altınalın 5 liraya faber castel yıl boyunca kullanın ben aldım okul başında daha tık etmedi kalemkaleme o kadar para veren kerizdir nokta.
 

mr.bell

Üye
Kişisel zevk,insanları bu şekilde yargılamanız doğru değil.
 
Tepkiler: mehsevim ve ___kaptan___

avast

Üye
    Konu Sahibi
alamadim kalemi zaten getiremedi kirtasiyeci
 

MaxipmaN

Üye
güvenmiyosan niye alıyon diye bir soru geldi benim aklıma
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Guvenle alakasi yokki ahbaptan alsam bile kontrol ederim ben yani alamadimda zaten bulamadi
 

said32

Üye
Altı üstü bir kalemin 20 TL olması şaşırtıcı.
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
rotrig 800 e bakın derim birde pahalı diyorsanız buna
 

MaxipmaN

Üye
Okulda calalarsa kotü olur
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
baya kotu olur
 

ozakin70

Üye
Ben kullanıyorum gayet memnunum yanlız bir ipucu kalemi alırsanız sakın ortadan açmayın. Adamlar açılabilir yapmış ama biraz dahi oynatsanız kalem ölüyor. Elinizde sallana sallana yazarsınız artık. Eski haline getirmek için sıktıgınızda kalem basarken zorlanıyor hatta basmıyor bile. Onun haricinde az yakıyor ucu ki bi zor zamanlarda çok iyi gelir sınav da filan
 

sLeepLe

Üye
bende rotring 300 var kalem hastalığı olduğundan güzel kalemleri alırım hep d&r dan almıştım 17 tldi sizin söylediğinizde güzelmiş ama 300üde tavsiye ederim hafif kalem yazımı güzel oluyo
 

avast

Üye
    Konu Sahibi
Ben hafif diye 300 isremedim birde 300 komple plastik