Root Uninstaller Pro - Sistem uygulamalarını kaldırma..

Sponsorlu Bağlantılar

Şehriyar

Şehriyar

Üye
    Konu Sahibi
Root Uninstaller Pro - Sistem uygulamalarını kaldırma..
Sistem uygulamalarını kaldırma programı. Root erişimi gerektirir..
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: makistan, ismail0102, Sessız ve 3 diğerleri


__HassaN__

__HassaN__

Üye
nasıl kullanılacagını da yazsan:(
 
bursa1616

bursa1616

Üye
Uzmanlığı olmayanar denemesin klavyeyi fln kaldırırsanız fabrika ayarına bile dönseniz geri gelmiyor....
 

worldholdon

Üye
büyüksün üstad ben galaxy minide flatzki rom kullanıyordum rootlu ama galeri olsun alarm droid olsun vs sistem uygulamalarını kaldırmak istiyordum sayende gerçekten çok güzel oldu fakat klavye sayısı 3 ten 2 ye düştü ama ne yapalım o kadar olacak çok teşekkürler gerçekten profesyonel bir program

----------Eklendi @ 06:47:05 ---------- Yazıldı @ 06:44:06 ----------

büyüksün üstad ben galaxy minide flatzki rom kullanıyordum telefonum rootlu ama galeri olsun alarm droid olsun vs sistem uygulamalarını kaldırmak istiyordum sayende gerçekten çok güzel oldu fakat klavye sayısı 3 ten 2 ye düştü ama ne yapalım o kadar olacak çok teşekkürler gerçekten profesyonel bir program

----------Eklendi @ 06:51:04 ---------- Yazıldı @ 06:47:05 ----------

kusura bakmayın biraz acemilik var forum konusunda
 

worldholdon

Üye
son bir ekleme daha yine bu forumda app remover ile klavyeyi silmiştim tekrar formatladım telefonu klavye geldi bence bu programın üstüne yok elinize sağlık teşekkürler
 
Fahrettin52

Fahrettin52

Üye
Süpersin arkadaş işime yaradı samsun galax aceye 2.3.4 günceleme yaptğımda rus müzük kutus falan gelmişti kaldırdım bu program sayesinde emeği olan arkadaşıma teşekür edrim şimdi telefonumu seviyorum böyle bilgili arkadaşlar oldğu sürece
 

nihatbar

Üye
Teşekkür
 
Remember Me

Remember Me

Üye
Teşekkürler
 
calypso16

calypso16

Üye
teşekkürler hangi programları kaldırmalıyım s2 kullanıyorum
 
gofrettin76

gofrettin76

Üye
Bu allahın belası root,u kaldırabileceğim bişey yokmu,kesin ve basit bi çözümü yokmu,tablet 2.3 sürümde kaldı yükseltemiyorum,nede root,u kaldırabiliyorum
 

batmaz619

Üye
tşk kardes çok saol
 
OsmanTuncer

OsmanTuncer

Üye
:tşk:
 


Üst Alt