Haydar
Emekli Yönetici
Ronaldo: "Kendime çok kızdım"
Portekiz'in yıldız oyuncusu Cristiano Ronaldo, Danimarka karşısında kaçırdığı pozisyonlardan dolayı kendisine çok kızdığını söyledi.
Euro 2012'deki ilk galibiyetini Danimarka karşısında alan Portekiz'de Cristiano Ronaldo, maç boyunca net fırsatlardan yararlanamazken taraftarlarını hayal kırıklığına uğrattı.
Maçın ardından Sport TV'ye konuşan Ronaldo, kötü oynadığını itiraf ederken "Evet bu maçta önemli fırsatları harcadım ve kendime çok kızdım. Daha iyisini yapabilirdim. Ama önemli olan bu maçı kazanmış olmamız ve turnuvada yolumuza devam etmemiz." şeklinde konuştu.
Cristiano Ronaldo, skor 2-0 iken maçı kazandıklarını düşündüklerini ve rehavete kapıldıklarını dile getirirken, şanslarının yardımıyla üçüncü golü bulduklarını sözlerine ekledi.
Euro 2012'deki ilk galibiyetini Danimarka karşısında alan Portekiz'de Cristiano Ronaldo, maç boyunca net fırsatlardan yararlanamazken taraftarlarını hayal kırıklığına uğrattı.
Maçın ardından Sport TV'ye konuşan Ronaldo, kötü oynadığını itiraf ederken "Evet bu maçta önemli fırsatları harcadım ve kendime çok kızdım. Daha iyisini yapabilirdim. Ama önemli olan bu maçı kazanmış olmamız ve turnuvada yolumuza devam etmemiz." şeklinde konuştu.
Cristiano Ronaldo, skor 2-0 iken maçı kazandıklarını düşündüklerini ve rehavete kapıldıklarını dile getirirken, şanslarının yardımıyla üçüncü golü bulduklarını sözlerine ekledi.
