Haydar
Emekli Yönetici
Ronaldinho: "Neymar ikisinden de iyi"
Brezilya Milli Takımı'nın efsane oyuncularından Ronaldinho, Neymar'ın, Messi'den de Crsitiano Ronaldo'dan da iyi olduğunu söyledi. Atletico Mineiro'nun formasını
terleten 32 yaşındaki oyuncu, ESPN'e yaptığı açıklamada, "Cristiano bir süredir tarihe geçecek işler yapıyor. Messi de şu anda
dünyanın en iyisi. Ancak Neymar bir gün ikisinden de
iyi olacak." dedi. Son yıllarda ortaya koyduğu oyunla Messi'nin kendisi
için dünyadaki en iyi oyuncu olduğunu vurgulayan
yıldız oyuncu, "O Barcelona takımına ilk çıktığında
onunla birlikteydim ve bundan gurur duyuyorum. İlk gol
attığı maçı çok iyi hatırlıyorum çünkü golün pasını
ben vermiştim." ifadelerini kullandı. Ronaldinho kalbinde Messi'nin özel bir yere sahip
olduğunu da ileterek sözlerine son verdi.
terleten 32 yaşındaki oyuncu, ESPN'e yaptığı açıklamada, "Cristiano bir süredir tarihe geçecek işler yapıyor. Messi de şu anda
dünyanın en iyisi. Ancak Neymar bir gün ikisinden de
iyi olacak." dedi. Son yıllarda ortaya koyduğu oyunla Messi'nin kendisi
için dünyadaki en iyi oyuncu olduğunu vurgulayan
yıldız oyuncu, "O Barcelona takımına ilk çıktığında
onunla birlikteydim ve bundan gurur duyuyorum. İlk gol
attığı maçı çok iyi hatırlıyorum çünkü golün pasını
ben vermiştim." ifadelerini kullandı. Ronaldinho kalbinde Messi'nin özel bir yere sahip
olduğunu da ileterek sözlerine son verdi.



