Ronaldinho: "Neymar ikisinden de iyi"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ronaldinho: "Neymar ikisinden de iyi"
Brezilya Milli Takımı'nın efsane oyuncularından Ronaldinho, Neymar'ın, Messi'den de Crsitiano Ronaldo'dan da iyi olduğunu söyledi. Atletico Mineiro'nun formasını
terleten 32 yaşındaki oyuncu, ESPN'e yaptığı açıklamada, "Cristiano bir süredir tarihe geçecek işler yapıyor. Messi de şu anda
dünyanın en iyisi. Ancak Neymar bir gün ikisinden de
iyi olacak." dedi. Son yıllarda ortaya koyduğu oyunla Messi'nin kendisi
için dünyadaki en iyi oyuncu olduğunu vurgulayan
yıldız oyuncu, "O Barcelona takımına ilk çıktığında
onunla birlikteydim ve bundan gurur duyuyorum. İlk gol
attığı maçı çok iyi hatırlıyorum çünkü golün pasını
ben vermiştim." ifadelerini kullandı. Ronaldinho kalbinde Messi'nin özel bir yere sahip
olduğunu da ileterek sözlerine son verdi.
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Messi'de de Roni'nin yeri ayrı.
Konuya gelirsek, bütün Brezilyalılar böyle, hepsi milliyetçi. Pele de aynısını söylüyor: Neymar en iyisi. Daha önce Roberto Carlos da aynı şeyi yapmıştı.
Ha kötü mü? Bence değil. Ben zaten Brezilyalı futbolculara aşığım. :D
 
Mufche

Mufche

Üye
Neymar bi Premier Lig'e , BBVA'ya gelsin o zaman anlıcaz iyi mi değil mi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: onurca06

farzet26

Üye
ben ronaldınhoya katılıyorum ,bence 2 sindende ıyı olacak bır gun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

@Safak
Cevap
0
Görüntüleme
604
@Safak
@Safak
Cevap
0
Görüntüleme
520
@Safak
Akıncı
Cevap
0
Görüntüleme
447
Akıncı
ismail
Cevap
1
Görüntüleme
625
Symbianizer


Üst Alt