iOSait
Üye
[ROM][JB]JellyMod 4.0 AOSP Arayüzlü Stabil Rom
iyi günler arkadaşlar bugün sizinle belki aosp romlar içinde en güzeli ve en stabili olan JellyMod 4.0ı paylaşacağım
ROMUN GETİRDİKLERİ:
Nexus ikonları
Google Arayüz Jelly Bean Kilit Ekranı
Cyanogenmod zil sesleri
ics browser port edildi
cyanogemod müzik çaları (apollo)port edildi
pek çok performans iyileştirmesi yapıldı
batarya performansı için yeni tweakler kullanıldı
görüntü kalitesi daha iyi
internet hızı daha iyi (tweak)
yeni jelly bean hesap makinesi eklendi
bildirim çubuğu cyanogenmod arayüzlü
ayarlar şekli biçimi değişti
yeni nexus4 boot animasyonu
yüz kilidi eklendi
aokp sms uygulaması port edildi
init.d batarya performansı
sd kartı artık daha hızlı okuyor
apex launcher
ve daha birçok yeni şey...
BUGLAR :
sadece bildirim çubuğundaki led flaş çalışmıyor
sizlere yardımcı olabilmek için aldığım birkaç ss var:
YÜKLEME TALİMATI:
1-ROMU İNDİRİN SD KART ANA DİZİNİNE ATIN
2-CİHAZI RECOVERY MODDA AÇIN VE WİPE DATA/FACTORY RESET,WİPE DALVİK CACHE,WİPE CACHE PARTİTİON SEÇENEKLERİNİ UYGULAYIN
3-DAHA SONRA CWM'DE İNSTALL ZİP FROM SD CARD SEÇENEĞİNDEN İNDİRDİĞİNİZ 'JellyMod 4.0' dosyasını seçip flaşlayın
HAYIRLI OLSUN
LİNKLER:
KAMERAYI BEĞENMEDİYSENİZ ESKİ KAMERA UYGULAMASINA DÖNMEK İSTİYORSANIZ:
ESKİ SÜRÜMLER
Code:
JellyMOD 3.0:http://d-h.st/R12
Code:
JellyMOD 2.0http://d-h.st/WGB
Code:
JellyMOD 1.0https://hotfile.com/dl/195064531/2f2...lyMOD.zip.html
ROMUN GETİRDİKLERİ:
Nexus ikonları
Google Arayüz Jelly Bean Kilit Ekranı
Cyanogenmod zil sesleri
ics browser port edildi
cyanogemod müzik çaları (apollo)port edildi
pek çok performans iyileştirmesi yapıldı
batarya performansı için yeni tweakler kullanıldı
görüntü kalitesi daha iyi
internet hızı daha iyi (tweak)
yeni jelly bean hesap makinesi eklendi
bildirim çubuğu cyanogenmod arayüzlü
ayarlar şekli biçimi değişti
yeni nexus4 boot animasyonu
yüz kilidi eklendi
aokp sms uygulaması port edildi
init.d batarya performansı
sd kartı artık daha hızlı okuyor
apex launcher
ve daha birçok yeni şey...
BUGLAR :
sadece bildirim çubuğundaki led flaş çalışmıyor
sizlere yardımcı olabilmek için aldığım birkaç ss var:
YÜKLEME TALİMATI:
1-ROMU İNDİRİN SD KART ANA DİZİNİNE ATIN
2-CİHAZI RECOVERY MODDA AÇIN VE WİPE DATA/FACTORY RESET,WİPE DALVİK CACHE,WİPE CACHE PARTİTİON SEÇENEKLERİNİ UYGULAYIN
3-DAHA SONRA CWM'DE İNSTALL ZİP FROM SD CARD SEÇENEĞİNDEN İNDİRDİĞİNİZ 'JellyMod 4.0' dosyasını seçip flaşlayın
HAYIRLI OLSUN
LİNKLER:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
KAMERAYI BEĞENMEDİYSENİZ ESKİ KAMERA UYGULAMASINA DÖNMEK İSTİYORSANIZ:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
(CWMDEN FLAŞLAYIN)ESKİ SÜRÜMLER
Code:
JellyMOD 3.0:http://d-h.st/R12
Code:
JellyMOD 2.0http://d-h.st/WGB
Code:
JellyMOD 1.0https://hotfile.com/dl/195064531/2f2...lyMOD.zip.html

((
