[ROM][JB]JellyMod 4.0 AOSP Arayüzlü Stabil Rom

Sponsorlu Bağlantılar

iOSait

iOSait

Üye
    Konu Sahibi
[ROM][JB]JellyMod 4.0 AOSP Arayüzlü Stabil Rom
iyi günler arkadaşlar bugün sizinle belki aosp romlar içinde en güzeli ve en stabili olan JellyMod 4.0ı paylaşacağım




ROMUN GETİRDİKLERİ:

Nexus ikonları
Google Arayüz Jelly Bean Kilit Ekranı
Cyanogenmod zil sesleri
ics browser port edildi
cyanogemod müzik çaları (apollo)port edildi
pek çok performans iyileştirmesi yapıldı
batarya performansı için yeni tweakler kullanıldı
görüntü kalitesi daha iyi
internet hızı daha iyi (tweak)
yeni jelly bean hesap makinesi eklendi
bildirim çubuğu cyanogenmod arayüzlü
ayarlar şekli biçimi değişti
yeni nexus4 boot animasyonu
yüz kilidi eklendi
aokp sms uygulaması port edildi
init.d batarya performansı
sd kartı artık daha hızlı okuyor
apex launcher
ve daha birçok yeni şey...


BUGLAR :

sadece bildirim çubuğundaki led flaş çalışmıyor




sizlere yardımcı olabilmek için aldığım birkaç ss var:











YÜKLEME TALİMATI:

1-ROMU İNDİRİN SD KART ANA DİZİNİNE ATIN
2-CİHAZI RECOVERY MODDA AÇIN VE WİPE DATA/FACTORY RESET,WİPE DALVİK CACHE,WİPE CACHE PARTİTİON SEÇENEKLERİNİ UYGULAYIN
3-DAHA SONRA CWM'DE İNSTALL ZİP FROM SD CARD SEÇENEĞİNDEN İNDİRDİĞİNİZ 'JellyMod 4.0' dosyasını seçip flaşlayın

HAYIRLI OLSUN


LİNKLER:


KAMERAYI BEĞENMEDİYSENİZ ESKİ KAMERA UYGULAMASINA DÖNMEK İSTİYORSANIZ:

(CWMDEN FLAŞLAYIN)


ESKİ SÜRÜMLER

Code:

JellyMOD 3.0:http://d-h.st/R12

Code:

JellyMOD 2.0http://d-h.st/WGB

Code:

JellyMOD 1.0https://hotfile.com/dl/195064531/2f2...lyMOD.zip.html
 


ANIL

ANIL

Admin
:tşk:
 
smh60

smh60

Üye
:tşk:
 
muratena

muratena

Üye
iconlar vs begendim indiriyorum deneyip resim paylaşırım.
buarada turkçemi? paylaştıgın resimler ingilizce?

- - - Eklendi - - -

yükledim telefon yazılım çöktü tavsiye etmem,
işin yoksa yine GB yükle:(((
 
iOSait

iOSait

Üye
    Konu Sahibi
iconlar vs begendim indiriyorum deneyip resim paylaşırım.
buarada turkçemi? paylaştıgın resimler ingilizce?

- - - Eklendi - - -

yükledim telefon yazılım çöktü tavsiye etmem,
işin yoksa yine GB yükle:(((

Bi hata yapmissindir ben denedim hicbirsey olmadi
 
muratena

muratena

Üye
Belkide olabilirr çok fazla bilgim olmadıgı için.
fakat rom yüklemeyi yazılım yüklemeyi biliyorum o yuzden yanlıs yapma ihtimalim az.
zaten GB geri döndüm kafam rahat hiç degilse.

- - - Eklendi - - -

Bi hata yapmissindir ben denedim hicbirsey olmadi
sen JB üzerinemi yükledin yoksa GB üzerinemi?
 
iOSait

iOSait

Üye
    Konu Sahibi
Belkide olabilirr çok fazla bilgim olmadıgı için.
fakat rom yüklemeyi yazılım yüklemeyi biliyorum o yuzden yanlıs yapma ihtimalim az.
zaten GB geri döndüm kafam rahat hiç degilse.

- - - Eklendi - - -


sen JB üzerinemi yükledin yoksa GB üzerinemi?[/QUOTE

JB üzerine yükledim GB üzerine yüklenmez bu
 
muratena

muratena

Üye
Bende JB üzerine yükledim,ama hata verdii sonra tekrar GB ye geri döndüm
 
muratena

muratena

Üye
yükledim harika oldu tşkler paylaşım için:XD

- - - Eklendi - - -

Yükledim gayet güzel çalısıyor fakat,mesaj tuşları sadece Q klavye kullanılıyor 4x4 geciş yaptıgımda sadece rakam yazıyor harf yazamıyorum. bilgisi olan varmı?
 
muratena

muratena

Üye
xperia rom yükledim telefonum gayet şık olduu:XD
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
1K
ByBlaCk4
Cevap
30
Görüntüleme
3K
BraveHeart1923


Üst Alt