Rom [JB] [CM 10] [4.1.2] /// 27.07.2013

Sponsorlu Bağlantılar

smh60

smh60

Üye
    Konu Sahibi
Rom [JB] [CM 10] [4.1.2] /// 27.07.2013
Changelog:

  • 720p video recording
  • STK
  • kernel updated to 3.0.84
  • new wifi driver
  • removed Samsung wifi drivers/firmwares
  • resolved firmwares switching issues
  • fixed wifi tether
  • removed battery leak with wifi enabled
  • fixed bt tether
  • fixed wifi direct
  • new display driver
  • reduced flicker one more time
  • better video playing
  • low latency audio
What works:
  • RIL (call/messages/3G)
  • 2D/3D HW Acceleration
  • GPS and A-GPS
  • compass
  • audio (both speakers/headphones/microphone)
  • sensors
  • bluetooth (with A2DP support)
  • Wi-fi
  • camera (normal/panorama/camcorder)
  • Google Play
  • all JB functionallity
  • CPU sleep mode
  • App2sd support
  • native Wifi tether
  • native USB tether
  • native BT tether
  • SIM Toolkit
  • YouTube HQ
  • Almost working video playing
  • MTP
Issues:

  • small tearing (our last fix caused slow-motion)


Guys who made it happen:

  • Macław
  • Marcin1147
  • OliverG96

Thanks for help from:


  • tom3q
  • lupohirp






Arkadaşlar deneyen olursa lütfen screenshot atsın
:ok2:
 


Şehriyar

Şehriyar

Üye
:tşk:
 
smh60

smh60

Üye
    Konu Sahibi
:rica:
 
batudinho39

batudinho39

Üye
Video cekiyorum sahane rom ama whatsapp calismiyor yardim
 
smh60

smh60

Üye
    Konu Sahibi
Bu konuda bilgim yok ekran görüntüsü atarsan sevinirim :)
 

LordSeco35

Üye
haci bu 4.2.2 mi?
 
smh60

smh60

Üye
    Konu Sahibi
4.1.2
 
best1905

best1905

Üye
yükledim herşey çalışıyor 4.2.2
 
  • Beğen
Tepkiler: smh60
ismailozcn

ismailozcn

Üye
Saf android arayüzü mü var yoksa touchwiz mi var
 
serihan

serihan

Üye
performans ayarından denedin mi?
 
smh60

smh60

Üye
    Konu Sahibi
O zaman bana yaramaz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: serihan
serihan

serihan

Üye
çook kasıyor birazdan videoyu upload edicem de 4.1.2 nasıl?

- - - Eklendi - - -

 
  • Beğen
Tepkiler: smh60
smh60

smh60

Üye
    Konu Sahibi
hangi programla ekran görüntüsü kaydettin kardeşim

- - - Eklendi - - -

hee tamam z-screen miş

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar bu romu indiriyorum deniyip screenshot + video eklerim konuya

- - - Eklendi - - -

Çekmeye gerek yok berbat bi rom
 

Benzer Konular

Silinen Üye 2620825
Cevap
8
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 2620825
Tolga3521
Cevap
4
Görüntüleme
2K
Tolga3521
Tolga3521
Cevap
10
Görüntüleme
4K


Üst Alt