Rom atmali miyim?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Rom atmali miyim?
Tabletim brick oldu.Acilistaki tablet pc yazisinda kaldi.Tabletim rootlu.Garanti alir mi?(teknosa)rom atarsam nolur.Atmalimiyim?
 

sadece35

Üye


yani tabletini kurtarmak için rom atmalısın,rom atarsan zaten root gider.brickli şekilde garantiye verirsen para alırlar
Almazlar bu arkadas atiyor.garantiye o kadar vok is geliyorki biz.arkadasin tabletini verdik sordum adam diyor icinde ne var banane ben sistemi kurarim gerisine karismam.uyandim gece sarjdaydi sabah bozulmus de
 
Almazlar bu arkadas atiyor.garantiye o kadar vok is geliyorki biz.arkadasin tabletini verdik sordum adam diyor icinde ne var banane ben sistemi kurarim gerisine karismam.uyandim gece sarjdaydi sabah bozulmus de

ne atması kardeşim bilip bilmeden konuşma,adam brick oldu diyor.bu öyle gece şarja takıp sabah bozulmuş durumu değil.
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Temiz rom varsa at zaten servistede rom atacaklar. Ama garantinin gitmesini göze alacaksın.
 
    Konu Sahibi
suan bi rom attim tablet cakisiyo ama dokunmatik yok fare var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...