Galaxy Ace 2 i8160 [ROM][6.0][Alpha]AOSP

TWRP'yi cwm ve philzden denedim cwmde hata veriyor philzde ise yükleme başarılı diyor ancak twrp recovery gelmiyor
 
Rom İşi de Boş İş Gibi. O Çalışmıyor Bu Çalışmıyor... Ne Anladık ki O İşten :P
 
Durduruldu ama bu aşama biraz zaman geçsin yapamayacaklarmış uygulamalar 6.0.0. da ace 2 için sıkıntı yaratıyormuş onun için baya zamana ihtiyacları var ve 6.0.0 romları stoc custom romları çıkmaya başlayınca o zaman yapabilirler. Miui v6 yı tavsiye ediyorum ama onda da takılmalar oluyor swap storge yaptığınız zaman