rica ediyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

efecaner

Üye
    Konu Sahibi
rica ediyorum
ya arkadaslr bana haftasonu ıcın banko mac verebılırmıısınız ltfn ya o kdr oynadım hıc tutturamadım 1 macla yatıyorum ya ltfn

--------------- Ekleme ---------------

banko mac verın hafta sonu ıcın ltfn
 

DiaBLoS

Admin
Mislimi basacaksın ..
 

DJAVU

Üye
sana bişi sölim oynicaksan ingiltere 2. lig takip et ordaki takımları ii incele vallahi süper oranlar verio bizim arkadaş 8 maç falan oynadı 8 milyarı bir maçtan kaybetti ingiltere 2.lig takip et derim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...