RF 2014 Lisanslı Takımlar

Skymich

Üye
Olur heralde. Once bır harflerın kodunu cozmeye clsym. Onumuzdekı 1 hafta yapamam zaten. Is gezısı var
 
    Konu Sahibi
​iş gezisi ?

- - - Eklendi - - -

Olsun en azından 1 aya kadar tamala iyi olur
 

Skymich

Üye
Arada sırada firmanın başka şehırlerdekı şubesıne gıdıyoruz

- - - Eklendi - - -

Tamamlarız inş.
 

adler03

Üye
İnşaallah çorba olmaz.Zamanım olsa kendim çoğunu düzeltirdim ama şimdi erken.
 
    Konu Sahibi
Adler bi yerden başlamak lazım
 
    Konu Sahibi
​He he var

- - - Eklendi - - -

manchester united=kaleci de gea, solbek evra,sağ bek rafael, stoperler vidic ferdinand,def ortasaha carrick scholes, sol kanat kagawa,forvet arkası rooney, sağ kanat valencia, forvet van persie







 
Arkadaşlar ben takımların nerde olduğunu buldum cb diye bi dosya var onda yazıyo
 

ramal15

Üye
cok iyrec be bu oyun hic beyene me dim ya cok karisik indirdim ama oyuncular yabanci ya
 
Cb de ben fb yi düzelttim
a.madridi düzelttim

- - - Eklendi - - -

Lq da normalleri yazıyo oyunda karışık yazıyoya cb de oyunda yazanları yazıyo mesela c istanbul yazıyoya cb dede c istanbul yazıyo
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar medem dosyaları buldunuz oyunu türkçe yapsanıza veya düzelttiğiniz takımları yazın buraya

- - - Eklendi - - -

Bide isa adamla dalga geçtiğim için 2.ligde var dedim
 

Skymich

Üye
Arkadaşlar medem dosyaları buldunuz oyunu türkçe yapsanıza veya düzelttiğiniz takımları yazın buraya

- - - Eklendi - - -

Bide isa adamla dalga geçtiğim için 2.ligde var dedim

ben sana demedim. 2.Ligmi lafını. diğer kardeşe dedim.
 

neco2233

Üye
isa pes yapacak mısın yada cm

- - - Eklendi - - -

desperado rf yi yapabilirsen iyi olur 2 saattir uğraşıyorum büyük takımların hepsini yaptım çok zor ve karışık gözlerim dağıldı
 

Skymich

Üye
CM işi olmaz dedim ya. Pes 14 Modları için tıklayın [10 numara modlar ve Güncel transferler]

240x320 Modlar :
320x240 Modlar :
 

neco2233

Üye
o siteye giriyorum ztn ben stsl i sordum

- - - Eklendi - - -

bu arada kubilay oyunu yapacak mı