Rf 14 hakkında görüşleriniz

Sponsorlu Bağlantılar

hamza cesc

hamza cesc

Üye
Biri rf14ün 240*320 ekran boyutunu atabilir mi
 


neco2233

Üye
peperonity.com/go/sites/mview/the-legend/46620910;jsessionid=C2D564C4F002C371483088CBFDD24CE7.cdb01
 
hamza cesc

hamza cesc

Üye
​Buldum ama yinede teşekkürler
 

adler03

Üye
    Konu Sahibi
Rf lig saçmalığını sonunda kaldırdılar.Oyunda yer açılmış oldu.

- - - Eklendi - - -

Editör my team olmuş.Kayıtları silme özelliği eksik kalmış.
 

adler03

Üye
    Konu Sahibi
Panolarda reklam kullanılmamış.

- - - Eklendi - - -

Transfer bölümünde * ile oyuncuyu silme özelliği çalışıyor.
 
hamza cesc

hamza cesc

Üye
Oyunda bir takımdan diğer takıma oyuncu transfer etmek var editör bölümünde ama club master ve enter the legend modlarında o transfer olmamış oluyor
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Berbat..
 
k10t

k10t

Üye
Gene aynı olcak
 

adler03

Üye
    Konu Sahibi
Rf 14,rf 13 gibi kasmıyor.RF 13 uygulama hatası verirken 14'te hata hiç vermedi.
 

adler03

Üye
    Konu Sahibi
RF 14'te bu kez Kore'den 2, Rusya'dan 3 takım var.Yunanistan'dan 2, Belçika ve Avustralya'dan Del Piero'nun forma giydiği 1'er takım var.
 

adler03

Üye
    Konu Sahibi
Takım logoları güzel olmuş diyebilirim.Other Clubs takımları şimdi daha güçlü olmuş.Yani az da olsa Gameloft bu takımları da adam yerine koymuş.
 

adler03

Üye
    Konu Sahibi
Be A Pro modunda oyuncu neden kontrol edilemiyor?Oynayan varsa söyleyebilir mi?
 
Skymich

Skymich

Üye
Oyuncuyumu? 320x240 Nokia C3'te ediliyor. Ayarlarıyla oynamış olamayasın?
 

adler03

Üye
    Konu Sahibi
Customer oyuncuda denedim.Sorun yok;fakat mevcut oyuncuda böyle bir sorun söz konusu.Ayrıca Oyuncunun başarı tablosu 2014'te yok.Oyunun zevkini azaltmış.
 
Skymich

Skymich

Üye
Ben Become a Proda tek şeyi sevmiyorum. Tottenham'da çalıştım bütün maçları yaptım oyun bitti. O nası bişey yav. Hiç bitmemesi lazımdı...
 

adler03

Üye
    Konu Sahibi
Oyun bir sezon içinde mi bitti.
 
Skymich

Skymich

Üye
Evet. Hemen bitti
 

adler03

Üye
    Konu Sahibi
Enter The Legend ilk çıktığı zamanlarda daha iyiydi.Gittikçe kalitesi düştü.
 

adler03

Üye
    Konu Sahibi
Club Manager modunda sezon içinde Line-Up ile yapılan kalıcı değişiklikler de daha önce oyuncuya ait istatistiklerde kayma oluyordu,ancak 2014'te sabit kalabiliyor.Yani bir oyuncunun gol ve asist sayısı diğerine geçmiyor.
 


Üst Alt