H0lligan
Üye
neden ifşa ediyorsun la adamı?o aslında 0MG90
neden ifşa ediyorsun la adamı?
Mute-@H0lligan
Muteeeehem soruyon hem cevabı beğenmiyon sende
ben onu mu sordum?hem soruyon hem cevabı beğenmiyon sende
sen sebebini sordun ben de aslını açıkladımben onu mu sordum?
hocam çark etmeyin ya! korkmayın Jus7ice'dan. karıştırıyorsa "karıştırıyor" deyin hocam.kendi kendine takılıyor işde
ya hocam mikser gibisin.buraya kadarmış
haydaaa adama kumpas kurulmuş.beyler adamı zaten banlattık arkasından konuşmak olmaz 0MG90 ild bir alakam yok
iyi geceler sıvacı.uykum geldi yatcam şimdi beni sonra sıkıştırırsınız
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?