MarjinaL -TR
Üye
Revengeful' a Barış Teklifi Ediyorum
Revengeful ile uzun zamandır baya atıştık,tarıştık. İlk ben aranmıştım ama sadece konu dışı bölümünde ona takılıyordum... Amacım onu kızdırmak bana karşı düşman etmek değildi.
Rambo_FT' yi örnek almaya başladığımdan beri Revengeful ile uğraşmama ya başladım... Bu seferde o bana bulaştı.
ben fazla takmamaya ve görmezlikten gelmeye çalıştım ve başardığımı düşünüyorum.
Bu barışma ile bu saçma olaylara bir son vermeyi ve unutmayı düşünüyorum...
Tabii Revengeful kabul ederse? 
Rambo_FT' yi örnek almaya başladığımdan beri Revengeful ile uğraşmama ya başladım... Bu seferde o bana bulaştı.
ben fazla takmamaya ve görmezlikten gelmeye çalıştım ve başardığımı düşünüyorum. Bu barışma ile bu saçma olaylara bir son vermeyi ve unutmayı düşünüyorum...
Tabii Revengeful kabul ederse? 

bence çok geç 




