Retro Goal

Konu görüntüleme 861
61 rakamı görünce
Aklıma biri geldi
Forumdan biri
Sizce o kim
Cevap çok aşırı basit
 
61.5 Of idi di mi
Çok vurdun
Yüzüm gözüm şişti morardı
Unutmanın cezası da
ne kadar ağır oldu yav
sana az bile. hangi yüzün şişti morardı diğeri ne güne duruyor hiç saksıyı çalıştırmak için zorlanmıyorsun ayıp ayıp.

okualda derslere giriyor musun özlemişsindir okul hayatını.sabah aklıma geldide otobüste çantalı bebeleri görünce vay be ne günlerdi sırtta tonlarca ağırlığınca çanta taşı et yağmur yağdı çamur oldu filan hey gidi günler...
 
Ne giricem derse saçmalama
Ne özlicem okulu yaaaa
Nefret ediyorum
Aynen ağır çanta bide ben çelimsizdim
Hâlâ da kemiklerim ağrır
Ne kadar D vitamini içsem de ...
 
Tepkiler: DarkredBlue61
Ne giricem derse saçmalama
Ne özlicem okulu yaaaa
Nefret ediyorum
Aynen ağır çanta bide ben çelimsizdim
Hâlâ da kemiklerim ağrır
Ne kadar D vitamini içsem de ...
niye lise zamanlarımda meslek dersleri güzeldi bence. öyle orta okul vs güzel değilde ama sorumluluğun yoktu sonuçta
 
Tepkiler: 0sıfırcı
Bu düz lise
Benim de imam hatipti
İmam diye
Arkamda namaza dursan
Günah olur
O derece bilgisizim
Mesaj birleştirildi:

sana az bile. hangi yüzün şişti morardı diğeri ne güne duruyor hiç saksıyı çalıştırmak için zorlanmıyorsun ayıp ayıp.
Sol göz sağ yanak şişti morardı.
Saksı
Sulamadığım
İçin çalışmıyor
Düşünmüyorum ama varım
Olmasaydım iyi olurdu
Kim için
Tabiki benim için
 
Son düzenleme:
aslında üni yi imam hatip okuyacaktımda işte maalesef olmadı. alt yapı yok diye yani ilahiyat kafamda vardı güvenemeidm kendime. gittim bölümüm harici alan okudum mecburen...

kendi tercihin ile mi gittin imam hatibe aslında senden on numara hoca olurdu ha burada gta gibi bilgiler paylaşırdın
 
senden on numara hoca olurdu
Olurdu tabi
Gülümsettin beni

burada gta gibi bilgiler paylaşırdın
Bak buna kızdım işte
Mesaj birleştirildi:

kendi tercihin ile mi gittin imam hatibe
Yetersiz puan sebebiyle
Yoksa ben de isterdim
Anadolu Lisesini kazanmayı
O zamanlar anadolu Düz ayrı idi
Düz i.h.l
Anadolu i.h.l vardı
Ben sonlarda girmiştim
Anadolu kısmına
Mesaj birleştirildi:

Ama hiç pişman olmamıştım
Dini bütün biri olduğum için
İmam Hatip bana koymadı
 
Tepkiler: DarkredBlue61
keşke bir tek o koymasaydı ama neyse. gülümse tabi sünnettir. gta gibi dediğim onun gibi uydurma değil yani normal doğru dürüst şeyler.ha belkide üni de bozulurdun bilemem o mehmet okuyan mıydı kımdı ilahiyattaydı sanırım vardı öyleleri çoğu kaderi inkar ediyor iman şartını 5 e düşürüyorlar
 
keşke bir tek o koymasaydı
Koyan koydu
Yerleştiren
Geçirenlerin
Sayısının
Haddi hesabı yok
Sen de bana mı şey yapıyon
Tam anlamadım
Başka şeyler de olsaydı mı diyon ne diyon

Mesaj birleştirildi:

normal doğru dürüst şeyler

Cübbeli hocam gibi yani di mi
Gerçi onun yarısı kadar olsak
Daha ne isteriz di mi
Mesaj birleştirildi:

ha belkide üni de bozulurdun bilemem o mehmet okuyan mıydı kımdı ilahiyattaydı sanırım
Beni neredeyse herkes bozmaya çalıştı
Ama ben
Onlara arkamı dönüp gittim
Yüzlerine bile bakmadım
Bozulmadan okul hayatı bitti
İş hayatı da
Yine aynı
Bozulmadan devamke
Sonra
🔥 🔥 🔥
Yanmıyak
 
Son düzenleme:
Tepkiler: DarkredBlue61
ateş parayla öyle beleşe yanma yok merak etme sende de para ganımet maşallah dikkat et yanı.

Cübbeli hocan hastaydı geçen gittin mi ziyaretine gözden mı ameliyat oldu noldu öyle bişeydı sanırım.adam şeker hastası halen daha fuhuş iftirası atıyorlar insanımızda bi tuhaf
 
Tepkiler: 0sıfırcı
Yok Kanka Korkma Salı Ver Gitsin :P
Olmaz
Ondan
Sonra
Demirler ardında
Düştüm halim ortada
Yok ki arayanım soranım
Şarkısını söylerim
Sözü bana ait
Sanatsal kişiliğimden
hiç söz etmemiştim
Bi ara içimdeki katil
konum var idi
Yazar lığımı
orda göstermiştim
belki hatırlarsın
 
Tepkiler: DarkredBlue61
ha evet şu rezillik hayırladım. vay be ne günlerdi... iyi katlanmışız sana demek kı
 
Tepkiler: 0sıfırcı
ha evet şu rezillik hayırladım. vay be ne günlerdi... iyi katlanmışız sana demek kı
Ayıb ediyosun ya
Forum da ki yazarlardan
Biri ben idim ötekiler bıraktı

Beni de gaybettiniz
Yazmaz oldum

Forum yazarsız kaldı
Ama hala kasa yazıyor
Doktor bu ne?
- Yazarkasa
İnce espri gülümse hadi
 
Tepkiler: DarkredBlue61
Ayıb ediyosun ya
Forum da ki yazarlardan
Biri ben idim ötekiler bıraktı

Beni de gaybettiniz
Yazmaz oldum

Forum yazarsız kaldı
Ama hala kasa yazıyor
Doktor bu ne?
- Yazarkasa
İnce espri gülümse hadi
yazar kasa ama yazmaz oldu hey gidi hayat neler yapıyor işte görüyorsun
 
Tepkiler: 0sıfırcı
Aha gözlüklerimi çıkardım Görüyorum
Hayat kime neler yapmıyor ki
Beni bu ülkeden
Gönderebilene para vericem
Irak, Suriye,Lübnan,Yemen,Libya farketmez
 
Tepkiler: DarkredBlue61