Zero
Üye
Resme Bakın Ve Sonuna Kadar Okuyun...
Hiçbir zaman unutma, istedigin kadar araba satin
alabilirsin, ama
insan hayatini...
BIR OTOMOBIL 80/KM-H SABIT HIZLA DUVARA
ÇARPIYOR.ISTE OLAYIN GELISIMI... -
Çarpismadan 26 milisaniye sonra ön tamponlar
araca gömülür.Araç kendi agirliginin 30 kati kadar
bir kuvvetle
frenlenir. sürücü ve yolcular kemer ile bagli degillerse
80 km sürat ile araç
içinde harekete devam ederler.
39 milisaniye sonra sürücü koltuguyla beraber 15 cm
öne dogru
firlamistir. 44 milisaniye sonra sürücü gögüs kafesiyle
direksiyona çarpar. ve sonra araç ve içindekiler
üzerinde etkiyen
yavaslatici
kuvvet 80 G.ye ulasir
(yani kendi agirliklarinin 80 kati büyüklükte bir
kuvvet üzerlerinde
etkir)
68 milisaniye sonra sürücü 9 TONLUK bir kuvvetle
gösterge paneline
çarpar. 92 milisaniye sonra sürücü yanindaki yolcuyla
beraber ayni anda kafasini ön cama çarpar, yolcu bu çarpmayla kafasina
ölümcül bir darbe alarak camdan disariya firlar.100 milisaniye sonra
direksiyon tarafindan tutulan sürücü tekrar aracin içine düser, o anda
ÖLMÜSTÜR.
110 milisaniye sonra araç yavasça geriye çekilmeye
baslar.
113 milisaniye sonra sürücünün arkasinda oturan
yolcu sürücü seviyesine yükselir ve kafasiyla sert bir darbe yapar ayni
anda
kendisi de ölümcül bir darbe almistir. - 150 milisaniye
sonra tekrar sessizlik egemen olur; cam, çelik, plastik parçalari yere
düser.
200 milisaniyeden daha kisa bir süre içerisinde her
sey biter. Ortaya çikan enerji inanilmazdir. 80 km/h hizda ortalama 1 ton
agirligindaki bir otomobili 30 metre yukariya firlatabili
<span style="color:#FF0000">LÜTFEN OTOMOBIL HAREKET ETMEDEN ÖNCE,
EMNIYET KEMERINIZI TAKIN.</span>
Hiçbir zaman unutma, istedigin kadar araba satin
alabilirsin, ama
insan hayatini...
BIR OTOMOBIL 80/KM-H SABIT HIZLA DUVARA
ÇARPIYOR.ISTE OLAYIN GELISIMI... -
Çarpismadan 26 milisaniye sonra ön tamponlar
araca gömülür.Araç kendi agirliginin 30 kati kadar
bir kuvvetle
frenlenir. sürücü ve yolcular kemer ile bagli degillerse
80 km sürat ile araç
içinde harekete devam ederler.
39 milisaniye sonra sürücü koltuguyla beraber 15 cm
öne dogru
firlamistir. 44 milisaniye sonra sürücü gögüs kafesiyle
direksiyona çarpar. ve sonra araç ve içindekiler
üzerinde etkiyen
yavaslatici
kuvvet 80 G.ye ulasir
(yani kendi agirliklarinin 80 kati büyüklükte bir
kuvvet üzerlerinde
etkir)
68 milisaniye sonra sürücü 9 TONLUK bir kuvvetle
gösterge paneline
çarpar. 92 milisaniye sonra sürücü yanindaki yolcuyla
beraber ayni anda kafasini ön cama çarpar, yolcu bu çarpmayla kafasina
ölümcül bir darbe alarak camdan disariya firlar.100 milisaniye sonra
direksiyon tarafindan tutulan sürücü tekrar aracin içine düser, o anda
ÖLMÜSTÜR.
110 milisaniye sonra araç yavasça geriye çekilmeye
baslar.
113 milisaniye sonra sürücünün arkasinda oturan
yolcu sürücü seviyesine yükselir ve kafasiyla sert bir darbe yapar ayni
anda
kendisi de ölümcül bir darbe almistir. - 150 milisaniye
sonra tekrar sessizlik egemen olur; cam, çelik, plastik parçalari yere
düser.
200 milisaniyeden daha kisa bir süre içerisinde her
sey biter. Ortaya çikan enerji inanilmazdir. 80 km/h hizda ortalama 1 ton
agirligindaki bir otomobili 30 metre yukariya firlatabili
<span style="color:#FF0000">LÜTFEN OTOMOBIL HAREKET ETMEDEN ÖNCE,
EMNIYET KEMERINIZI TAKIN.</span>