aiwa Üye vermiş oldugunuz programlara giriş yetkimiz yokmuşşş neden acebaaaaaa.......... ben şimdi boşa mı üye oldum bu siteye....bu giriş yetkisi hakkında beni bilgilendirirseniz sevinirimmm... neyse yine de teşekk....
vermiş oldugunuz programlara giriş yetkimiz yokmuşşş neden acebaaaaaa.......... ben şimdi boşa mı üye oldum bu siteye....bu giriş yetkisi hakkında beni bilgilendirirseniz sevinirimmm... neyse yine de teşekk....
mahmut56 Üye arkadaşlar emeği geçen herkese saygılarımı sunarım. harbiden vrdiğiniz bilgilerle nerdeyse bilgisayarcı olacam..
arkadaşlar emeği geçen herkese saygılarımı sunarım. harbiden vrdiğiniz bilgilerle nerdeyse bilgisayarcı olacam..
delimirkan Üye paylaşılan bilgiler süper gerçekten. hiç anlamayan bile anlayabilir sanırım bu şekilde
erol19 Üye Bilgisayar kullanmayı bilmek yetmiyor, bilgisayardaki programları amacı doğrultusunda kullanabiliyorsak işte o zaman.... --------------- Ekleme --------------- Rollback kurdum ancak kullanımı hakkında bir fikrim yok, umarım buradaki dersler yararlı olur.
Bilgisayar kullanmayı bilmek yetmiyor, bilgisayardaki programları amacı doğrultusunda kullanabiliyorsak işte o zaman.... --------------- Ekleme --------------- Rollback kurdum ancak kullanımı hakkında bir fikrim yok, umarım buradaki dersler yararlı olur.