Resim bulmaca

Sponsorlu Bağlantılar

the_patriot

Üye
abisi daha surf yapmasını öğrenememiş bunla idare et :D


alttaki bana kenyon martin in resmini bul
 


folter

Üye

üstteki resim hatrına sana tam 2 resim dostum...
buda 2


alttaki sörfçüyü aldık nasılsa sende plaj voleybolu oynayan bi kız bul....
 

sarkmaz

Üye



1937model Mercedes-Benz W125
resmi bul :hoho:
 

folter

Üye


kardeş sen istersinde ben bulmazmıyım.
hmmmm bende ne istesem acaba...uzay mekiği istiiim bari ne alakaysa ama üstünde rus bayrağı olsun.
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
kardes rus bayraklısını bulamadım bunula idare et işte ;)


alttaki sende bana ufo resmi bul bakem hadi hadiiiiiiiiiii bak daha hala duruyo yauw :box:
 

folter

Üye
senın canın sağolsun bayrak dediğin nedirki....olmasada olur.


uzaylımız yukarda var buda gemısı.
neyse ben uçan balon istiyorum ateşlisinden.
 
iOS Developer

iOS Developer

Üye

ben bişi istemiyorumm....
Uçan balonla çocukluğunda oynamamış olanımız yoktur herhalde... Oynarken de muhakkak hepimiz kaçırmışızdır elimizden değil mi?! İşte bu kaçan uçan balonlar nereye gider; uzaya mı çıkarlar?!! Yoksa tekrar yeryüzüne mi düşerler?!! Yine yoksa aylak aylak dolaşmaya devam mı ederler gökyüzünde bir kuş onları patlatana dek?!! Ne dersiniz?!!

Cevaba geçmeden önce akışkanların kaldırma kuvvetinden bahsetmek gerekiyor biraz. Tüm akışkanlar (gazlar veya sıvılar) içlerinde bulunan maddeye bir kaldırma kuvveti uygularlar. Bu kuvvet cismin akışkan içindeki hacmine ve akışkanın yoğunluğuna bağlıdır. Akışkan ne kadar yoğunsa uygulanan kaldırma kuvveti de o kadar fazladır. Bu yüzden suyun kaldırma kuvvetini suya girdiğimizde hissederiz ama havanın bize har zaman uyguladığı kaldırma kuvvetini (ki yoğunluğu suyun onbinde biri kadardır) çok az olduğundan dolayı hissedemeyiz. Ama bir balonun için havadan daha hafif (mesela helyum) bir gazla doldurursak balonun genel yoğunluğu havadan da az olacağı için havanın kaldırma kuvveti balonun ağırlığını yener ve balon hava içinde yükselir.

İşte bu balon nereye kadar yükselecektir?! Meselemiz bu. Balon yükseldikçe dışarıdaki hava basıncı azalacaktır. Çünkü yeryüzünden uzaklaştıkça havanın yoğunuluğu böylece de basıncı azalır. Hatta o kadar azalır ki dağcılar zirvelere tırmanırken hava dolayısı ile oksijen yetersizliğinden dolayı yanlarında oksijen tüpü taşımak zorunda kalırlar. Bizim uçan balonumuz da dışındaki basıncın içerisindeki basınçtan az olduğunu görünce şişmeye ve böylece hacmini artırıp yoğunluğunu azaltmaya başlayacaktır. Yukarılara çıkıldıkça balonun dışındaki basınç azaldıkça azalır, balon da şiştikçe şişer ve en sonundaaa bum!... balon patlar....

Siz normal bir çocuk balonunu şişirdiğinizde de aynı şey oluyordu aslında... Balonun içine hava üflediğinizde içerideki hava dıştaki atmosfer basıncından büyük olacaktır, bu yüzden de siz üfledikçe şişecektir balon. Siz üflemeye devam ederseniz bu sefer balonun elastikiyet sınırına ulaşırsınız ve sonunda balon patlar. İşte uçan balon havalanırken de buradaki meselenin aynı oluyor. Tek fark uçan balonda iç basınç sabit dış basınç düşüyor!!... Tabii ki de sonuç aynı olacaktır...

Kaynak:
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
dotum resim isteğinde bulunmamışsın ? neyse ben de bi tane motor resmi koyayım


alttaki sende Denizli horozu resmi bul ;;)
 

slayer

Üye


Iverson res. plz
 

jumbolinho

Üye


alttaki bana ırkçılığa karşı olan bi afiş bulabilermisin
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye

alttaki bana sorf teknesi resmi bul
 

jumbolinho

Üye
bu surf tahtası ama surf teknesi nedir bilmiom istediin şey bu mu


alttaki bana çaresizliğin resmini bul
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
ben anlatamadim pardon
hiz teknesinin arkasinda sorf yapilio ya
ondan istemistim
yinede saol
 

folter

Üye



sanırım su kayağı demek istedin.
alttaki sende jumbolinho kardeşin istediği resmi bul.
 

animanyak

Üye


Bu Günün Anısına :(

Alttaki Sende Bana şöle allstar dan bi resim yerleştiriver ;;)
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
Originally posted by jewel_ma20@Aug 17 2005, 11:29 AM
ben anlatamadim pardon
hiz teknesinin arkasinda sorf yapilio ya
ondan istemistim
yinede saol
[post=135455]Quoted post[/post]​
:haha: :lol2: :lol2: :lol2:
allam ya uykusuzluk bole bise iste
hiz teknesinin ardinda sorf :haha: :lol2:
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye

at yarisindan foto-finis goruntusu istiorum :lol2:
 

animanyak

Üye
foto-finis ne yav
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
fotofinis yazdım bu çıktı



alttaki mpx200 resmi bul kapağı açık olsun
 

folter

Üye


alttaki tren kazası resmi istiyorum.
 


Üst Alt