Rehberdeki Numaralar 2şer Tane

lak55

Üye
    Konu Sahibi
Rehberdeki Numaralar 2şer Tane
Merhaba arkadaşlar. Geçen gün başka bir sim kartı telefonuma taktım ve yanlışlıkla karttaki numaraları telefona mı kopyala dedim öyle bi seçenek geldi onu yaptım ve telefonda şimdi tüm numaralar ikişer tane var ve 2 tane olan numaraların bir tanesinde sim kart işareti var diğerinde yok.

Bu durumu nası düzeltebilirim ?
 
Rehber > Seçenekler > Ayarlar > Gösterilecek Rehber Kısmından Sadece Telefon Hafızası yada sadece Sim kartı seç
 
Tepkiler: lak55
ilk önce simini çıkart sonra tüm kartivizitleri sil sonra simini tak kartivizleri tlefona kopyala
böylece o taktığın diğer simden kopyaladığın kartivizitler silinmiş olacak
 
Tepkiler: lak55
Rehber ayarlarından isteiğini seç ya simi ya da tel hafızasını