volkan1906
Üye
Recovery Mod da Komut Yok Sorunu
Telefona herhangi bir zarar geleceğini zannetmiyorum sadece bir kies işlemi çünkü ama başınıza gelebilecek herhangi bir sorundan ben sorumlu değilim.
Arkadaşlar kendi yaşadığım bir sorun ve hiçbir cevap bulamadım o yüzden konuyu ben açayım dedim umarım birilerinin işine yarar.
odinden root dosyasını pda ladığım ve PASS yazısını gördüğüm halde recover mod a girince (ses açma+ menü+güç) komut yok yazısıyla karşılaştım ve root işlemi başarısız oldu. tekrar download moda girdiğimde ise custom yazması gerekirken samsung offical yazısı değişmedi yani dediğim gibi root işlemi başarısız oldu. neyse fazla uzatmayayım.
telefonu kies e bağlayın
araçlar menüsüne tıklayın
Üretici Yazılımı Yükseltmesi ve Başlatma Durumuna Getirme seçeneğine tıklayın ( bu adımda gelen soruları kabul etmeniz lazım aksi taktirde başlamaz yükleme ve sonra yedekleme seçeneği gelecek sizin isteğinize bağlı ancak ben tavsiye ederim)
yükleme uzun sürdü benim 1 saati bile bulmuş olabilir emin değilim ancak recovery mod a girdiğimde komut yok veya hata gibi yazılar artık almıyorum
root attım ve cm11 yükledim artık sorunsuzca kullanıyorum
Arkadaşlar kendi yaşadığım bir sorun ve hiçbir cevap bulamadım o yüzden konuyu ben açayım dedim umarım birilerinin işine yarar.
odinden root dosyasını pda ladığım ve PASS yazısını gördüğüm halde recover mod a girince (ses açma+ menü+güç) komut yok yazısıyla karşılaştım ve root işlemi başarısız oldu. tekrar download moda girdiğimde ise custom yazması gerekirken samsung offical yazısı değişmedi yani dediğim gibi root işlemi başarısız oldu. neyse fazla uzatmayayım.
telefonu kies e bağlayın
araçlar menüsüne tıklayın
Üretici Yazılımı Yükseltmesi ve Başlatma Durumuna Getirme seçeneğine tıklayın ( bu adımda gelen soruları kabul etmeniz lazım aksi taktirde başlamaz yükleme ve sonra yedekleme seçeneği gelecek sizin isteğinize bağlı ancak ben tavsiye ederim)
yükleme uzun sürdü benim 1 saati bile bulmuş olabilir emin değilim ancak recovery mod a girdiğimde komut yok veya hata gibi yazılar artık almıyorum
root attım ve cm11 yükledim artık sorunsuzca kullanıyorum

Son düzenleme:

