IceMan7
Üye
Real Football Manager 2009 Hakkında
s.a arkadaslar bende 1 ay önce çok güzel bi managerlik vardı real footbal manager 2009 ama simdi arıyorum aynı oyunu ama yok oyunun içeriğinden bahsedeyim size transferler sayfası daha genişti tüm avrupa takımları ayrı ayrı seçenekler altında vardı ve oyuncuların yerlerini teker teker oynatabiliyordun yani sadece 4 4 2 yapıp sonra a b yada c seçeneğini seçmiyordun ayrıca bunlardan hariç tüm oyuncuların yerlerini teker teker ayarlayabiliyordun bulan olursa dili ingilizce idi çok memmnun olurum arkadaşlar...
Şaka bi Yana ekleyebılsem foruma çok sey yapacam fakat....