Razor Theme Effects Pack 1.0 [anna-belle]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Razor Theme Effects Pack 1.0 [anna-belle]


Ben bunu paylaşıyorum.Ama nasıl efekt yüklenir telefona bilmiyorum.Bana öğretebilir misiniz?
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Tuba

Tuba

Üye
Teşekkürler Can yardım konusu aç istersen
 

kaavkw

Üye
Forumda kurtulus40'ın paylaştığı bir tane efekt dosyası olacak .sis halinde önce onu yükle telefonuna sonra bu rar'dan çıkan dosyaların hepsini E:/Effects klasörüne koy, üzerine yazılsın mı derse evet de temayı değiştir ya da telefonu yeniden başlat, tamamdır.
 
Tepkiler: tempestshine

sLeepLe

Üye
Ben Leon efektini kullanıyorum bu efektte hoşuma gitti bunu yükledim ama çalışmadı orjinal telefon efektleri oldu sonra leonu geri yükledim o çalıştı.. Acaba efektler E6 ile uyumlu değil mi ?
 
Tepkiler: tempestshine
    Konu Sahibi
Ben Leon efektini kullanıyorum bu efektte hoşuma gitti bunu yükledim ama çalışmadı orjinal telefon efektleri oldu sonra leonu geri yükledim o çalıştı.. Acaba efektler E6 ile uyumlu değil mi ?

hiç fikrim yok


- - - Eklendi - - -

Teşekkürler Can yardım konusu aç istersen

cahil derler bana


yaptım.oldu.orjinal efektlerine nasıl döndüreceğiz?
 

kaavkw

Üye


hiç fikrim yok


- - - Eklendi - - -



cahil derler bana



yaptım.oldu.orjinal efektlerine nasıl döndüreceğiz?

Onu ben de denemedim ama klasörü boş bırakırsan orjinal efektlere dönersin diye zannediyorum ya da Belle Original Theme Effects diye aratırsan internette olacaktı hatta burada da olabilir, o işini görür.
 
Tepkiler: Tuba

alici-35

Üye
Teşekkürler emeğine sağlık kardeşim )
 

sLeepLe

Üye
Benim efekt yolumla alakalıymış Kurtulus40 abi sağolsun anlattı. Razor dosyalarının içinde manifest.mf dosyası var onu pc de not pad ile açtım en üstte efekt yolu yazıyo onu benimkiyle yaptım mesela z/data/effects yazıyodu ben c/resource/effects yaptım ve oldu. Teşekkürler çok güzel efetkler
 
Tepkiler: tempestshine
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...