Ramim 2gb tan 1639 mb ta düştü :)))

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
    Konu Sahibi
Ramim 2gb tan 1639 mb ta düştü :)))
sebebi ne olabilirki :ehe ekran kartı paylaşımsız baştan söyleyim :ehe
 


L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
durduk yere dusmez ne yaptın :ehe
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
    Konu Sahibi
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
eee durduk yere nerden cıktı... :D
ugraşma bosver.. :ehe
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
    Konu Sahibi
eee durduk yere nerden cıktı... :D
ugraşma bosver.. :ehe

ne yani kalsın mı öyle :ehe :ehe bi deniyim yazıyim buraya :ehe


----------Eklendi @ 20:30:47 ---------- Yazıldı @ 20:26:36 ----------

yok hala aynı :ehe
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
eeee :ehe
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
önceden kaçti ?
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
    Konu Sahibi
2048mb
 
Symbianize

Symbianize

Üye
kullandığın bir yazılım etkiliyor olabilir görünüşe aldanma derim eger performansta eksiklik hissettiysen format at eminim düzelecektir
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
    Konu Sahibi
kullandığın bir yazılım etkiliyor olabilir görünüşe aldanma derim eger performansta eksiklik hissettiysen format at eminim düzelecektir

evet program etkiliyo olabilir bu aralar çok pro yükledim :ehe
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
sen maytap gecmıyosun demi ??? :ehe
 
futbol123

futbol123

Üye
biosta kaç yazıyor?
 
PrınceOfPersia

PrınceOfPersia

Üye
    Konu Sahibi
bilmem ama pcde butun prolarla baktim hepside ayni gosteriyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt