Ramazanda Alkolsüz Bira İçmek

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ramazanda Alkolsüz Bira İçmek
Ramazanda Alkolsüz Bira İçmek Günah Mı


Ramazanda Alkolsüz Bira İçmek Caiz Mi


İçkiler ikiye ayrılır alkollü ve alkolsüz olanlar. hangi tipte olursa olsun, içkilerde vücuda asıl zararlı olan, sarhoşluk yapan madde etil alkol dediğimiz kimyevî maddedir.

Alkolsüz bira diye piyasaya sürülen bira, içerisinde %5-7 nisbetinde etil alkol bulunan biranın, etil alkol oranının vakumla azaltılmasıdır. İçerisinde kesinlikle %1-1,5 nisbetinde etil alkol bulunur. yani alkolsüz bira da olsa içinde alkol vardır ve caiz değildir.
 

enes122

Üye
Evet topluma alkolsüz diye empoze ediliyor fakat içerisinde azıcık alkol varmış dinimizde de haram birseyin azı çoğu olmaz paylaşımın için
 

EneSinan

Üye
teşekkürler. Alkolsüz bira olduğunu yeni duydum
 

-ORKA-

Üye
ya alkolsuz bira içmek sakız çiğnemek denize girmek ramazandamı geliyor milletin aklına ille sakız çiğnemek zorundamı 11 ay aklına gelmez illede oruçluyken düşünürler kınamıyorum ama ayıplıyorum
 

Türe

Üye
cola da da alkol var onu niye içiyoruz
 

Mobilator

Emekli Yönetici
0 alkol olsa bile alkol tacirlerine para kazandırıyoruz her durumda yanlış.
 
Alkolsüz diye satılan biralarda 0.21 oranında alkol çıktı kafa yapmaz ama sonuçta var bünyesi zayıf biri 30 tane içse kafayı bulur bence 30 tane kimse içemez demeyin 26 tane adam gibi bira ( tuborg ) içip tekirdağdan istanbula araba kullanan adam tanıyorum
 

iyiymiş
 

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
Arkasında alkolsüz içecekler tebliğine uygundur yazıyorsa sakıncası yoktur bence.Ülker Maltana‘da yazıyor mesela.Zaten Ülker alkollü birşey üretmez.
 
Ona bakarsanız ekmekte de alkol var
 

Revengeful

Emekli Yönetici
İnsanların içlerinde yasakları özellikle çiğneme içgüdüsü vardır Yapma dersin ama beyin onu "yap" algılar ve yapar.
 
istediği kadar alkolsüz Olsun bunların hepsi insanları normal biraya teşvik etmek için. Aynı bir ara çıkartılan ve yasaklanan buharlı sigara gibi. Alan kendini kandırıyor. Satan kandırdım sanıyor. Fakat farkında değiller ki çok pis birşeyin içerisindeler. Alkolsüz olanı içen bile...