Ramazan davulcusuuuuu!!!!

pelın_

aminn
 
    Konu Sahibi
forum açıyorum yarılacaz valla )))))
 

pelın_

Ney acıyon
 

pelın_

aa neden öle dıyosun be
 
    Konu Sahibi
zaza açtığım konulara bak bence sen kaşındın.neyse ben şimdi çıkıyorum eve geçince devam edecem ve bunu okuyan arkadaşlar bu dileğim için sizden detek bekliyorum.DESTEK yaz Esra seyhana yolla )))
 

zaza

Üye
yav konu açmış bide
 

pelın_

esra ölem emı
 
    Konu Sahibi
) seviyorum kendimi ve sizleriiiii
 
    Konu Sahibi
valla bende kendimden.insanlar bööle cinnet geçiriyolar demekki :d
 
    Konu Sahibi
ayy yok canım sana ne kıyacam.elimi adama bulamam ben