Ramazan davulcusuuuuu!!!!

    Konu Sahibi
kızma bee takıldım sana..ööle kızdırmaya çalışmadım ciddi..
Davulcuyada küfretmedim.Sadece ona diil ben kimseye küfretmem.Edeni de hiç sevmem zaten ))
 

zaza

Üye
o zaman sevgilin, kocan falan tartıştığı zaman oradan uzaklaş
 
    Konu Sahibi
)) allaha şükür beni tanıyan herkez bundan kaçınıyo..Yoksa kovuyorum ortamdan yada ben gidiyorum..EEE beni de kaybetmeyi göze alamıyolar :)))
 

zaza

Üye
tamam biz davulcuya dönelim ben merak ediyorum neden özellikle güneydoğuda göbeği olanlar sahurda davulu tıngırtadıyor
 
    Konu Sahibi
Hmmm benceee davulu boyunlarına asıyolar ya ee tokmağı vurdukça davul aksi yöne gidiyo.Göbekli olunca sabitleniyo olduğu yere.ee haliyle şiddetli vururlarsa canları acıyacaaak
 

zaza

Üye
hadi oynayalım

[video=youtube;xjxKuoZawJE]http://www.youtube.com/watch?v=xjxKuoZawJE&feature=related[/video]
 

zaza

Üye
şuan bir video izliyorum nasıl oynuyorlar çözmüş değilim bide hep kız sanki seç beğen evlen gibi
 

zaza

Üye
davulcu ortada yokki ses var adam yok
 
    Konu Sahibi
Ya bazı davulcular da var adamların omurgalarından bi kaç bakla kopmuş gibi deyim yerindeyse adam hem çalıyo bir de oynuyo ama öyle böyle değil..vallahi ben öyle oynayan görmedim.O ne gerdan kırmak!!!!!adam köçek resmen
 

zaza

Üye
şuda güzel birazda göbek var

 
    Konu Sahibi
yok be az göbekliler güzel oynayamıyolar hani diyolarya göbeğini attıra attıra oynuyo adam diye,öyle olacaksınki şanın yürüsün
 

pelın_

esra tam sana kızıyodumkı tamamını okuyunca oh cektım kız adamı dovdunmu sövdunmu bellı dıyıl ya
 

zaza

Üye
ben küfredecek sanıyordum
 
    Konu Sahibi
Ya bi davulcuyu dövmüşler o haberin üzerine açtım zaten ama yazık kız yaparmıyım hiç adam ööle yada bööle ekmek parası peşinde.ben dayanamam öylelerine
 

pelın_

ya sorma bızım bınadada sureklı adamı tehtıt edıyolarmıs
 

zaza

Üye
dövmemişler yaralamışlar