Ram yukseltme

a2if

Üye
    Konu Sahibi
Ram yukseltme
Iyi günler arkadaslar bilgi sahiplerinden yardim isteyeceğim.
Bilgisayarım 1 gb g force 9500 ekran karti
Dual core 2.40 islemci var su anda 2 gb ram bulunuyor ram yükseltmek istiyorum ama sistem kaldırmaz gibi biseyler dediler. Iki tane 4er gblik ram alsam sorun yasatir mi
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
anakart slotları 4GB destekliyorsa sıkıntı olmaz, tabi DRR kategorisininde aynı olmalı ve işletim sistemi x64 - 64 bit olmalı RAMlerin hepsini görebilmesi için..
 
Tepkiler: a2if
9500 Bende Kullanıyordum Zamanında Bence Hİç Masraf Yapma PCye 4 GB RAM Alsan Bile O RAMIn Tamamını Kullanamazsın Tabi DDR2 Anakartın Olduğunu Varsayıyorum DDR1 İse 4 GB ZOr İşlemci Sıkıntı Yapar
 
Tepkiler: a2if

a2if

Üye
    Konu Sahibi
Anakartim Ddr2 1er gblik 2 tane ram var internetten baktım ayni ramin 4gb olani var 2 tane alsam 8 gb işe yaramaz mi acaba oyun falan oynarken performans gostermezmi. ya windows 8. 1 kullanıyorum 32 bit kullanıyorum ama x64 tabanli yazıyor sistemde
 
Anakartta Kaç Tane RAM Slotu Var? Ayrıca 8 GB Anlamsız 4 GB Yeterde Artar Bile İşlemcin 8 GB RAMI Kaldırmayabilir Belkide.Aynı Marka Olsun Hızları Aynı Olsun Yeter Yada Sadece Hızları Aynı Olsun SOrun Çıkartacağini Sanmiyorum
 
Eğer bir şey yapmak istiyorsan 1 tane daha 2 GB al 4 GB RAM'in olsun. Ayrıca yeni ramleri eski anakartlar çalıştırmıyor. 4 GB'tan fazla RAM eklesen bir işe yaramaz. Sistemin baya eski.
 

a2if

Üye
    Konu Sahibi
Mesut kardeşim pc de degilim su an atamam.
Dark , 2 tane slot var ikisinde de 1 gb lik ramlar takılı ayni hizdan 4gb lik ramlar buldum 800mhz. 1000 mhz ramlar da var
 

a2if

Üye
    Konu Sahibi
böyle bi ilan da gördüm bende
 

a2if

Üye
    Konu Sahibi
Alırım da bilgisayar tanımaz diye bilgi sahibi arkadaşlara sormak istedim. Elimizde patlaması da var sonuçta
 
Tanır Tanımasınada Aslında Fiyat İyiymiş Tek Modül Hemde Acaba Sıkıntısı Varmi Bazi Anakartlar Slot Başina 2 GB Yiyor En Fazla Bazıları 8 Belli Olmuyor
 

a2if

Üye
    Konu Sahibi
Bi tane 4b alayim performans gösterirse digerini de değiştiririm artik en mantikli olani o galiba
 
Eğer Ucuz İse 2 Tane 2GB Al Tek Modül Alma Riske Atma
 
Tepkiler: a2if

Adilx05

Üye
İşletim Sisteminide 64 Bite Çekmen Gerekicek Yalnız 4lük Ram Takınca
 
Tepkiler: a2if

a2if

Üye
    Konu Sahibi
O zamanda 64 bit oldugu icin bilgisayar yorulur bu işlerin sonu hic yok ya
 

a2if

Üye
    Konu Sahibi
1500 2000 lira da vermek işime gelmiyor açıkçası bekli 100 200 liraya ram yükseltip pcyi hizlandırırım diye düşünmüştüm
 

Adilx05

Üye
Doğru Hızlanır Pc Orda Bi Yanlışın Yokki Ama Tabi Öyle Büyük Bi Hızlandırma Olmaz
 
Tepkiler: a2if

a2if

Üye
    Konu Sahibi
ddr2 4 gb ramlar var 4x4 tane alacaktım 8 gb ram olcaktı bi işe yarardı . Anakart taşımadığı için 2x2 ram kabul ediyormuş anakart
 
Tepkiler: Adilx05