Ram ve Pover Suply alacam ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ram ve Pover Suply alacam ?
arkadaşlar 1-2 ay önce anakartı değiştirdim poverimde sorun vardı zaten çok ses yapıyordu hala yapıyor bilgisayarcı bana poveride değiştir istersen dedi üstümde nakit olmadığı için yok dedim çok ses yapıyor bir de bana 2 gb ram daha tak hızlanır dedi pcnin yavaş olduğunu söylemiştim sistemim şöyle

p4 3.00 işlemci
x1050 series ati radeon 512 ekran kartı
250 gb samsung hard disk
1gb ddr2 ram
asus anakart

şimdi ben bu sisteme 2 gb ram daha taksam 3 gb olsa hızında hissedilir bir fark olurmu değermi sizce 50 tl dedi 30 tl'de pover için fiyat verdi
 
80 lıra çöp olur.
P4 ıslemcı ıle 3gb ram hıc bır faydası olmaz..
Ramın hıza bır etkısı yok sadece hareket alanı genıs olur oyle dusun. 1gb a sıkısacagına 3gb a yayılır. Ama hıza faydası olmaz 30 lıralık power zaten 6 ay sonra oda ses yapar

taksıtle yenı bır kasa topla derım.
 
aynen yavaslik islemcinden kaynaklaniyor tek cekirdek islemci
 
    Konu Sahibi
Everesenin poveri bendekide ondan 3 senedir kullanıyorum yeni sorun yaptı kasa toplamak istemiyorum laptop alcam ztn ama bu da bari iş görsün
 
Everest markadan uzak durun performansı çok düşük
 
    Konu Sahibi
Ne tavsiye edersiniz ve güç kaynağı pcyi yavaşlatırmı
 
guc kaynagı pc ıcın cok onemlıdır..
Parcalara yeterlı gucu veremezse parcalar tam performansla calısmazlar.
 
    Konu Sahibi
ne alayım öneriniz nedir zaten bu iyice kafayı yedi pcyi ilk açtığımda kendimi havaalanında hissediyorum uçak gibi çalışıyor sonra yavaş yavaş kesiliyor
 
ne alayım öneriniz nedir zaten bu iyice kafayı yedi pcyi ilk açtığımda kendimi havaalanında hissediyorum uçak gibi çalışıyor sonra yavaş yavaş kesiliyor
penitum4 işlemci olan bir sisteme masraf yapmaya değmez..
çalışsın iyi kötü açılsın diyorsan 30 liraya bir power al tak.
tabi sorun powerdaysa.

yeni sistem toplaman lazım bu kasa adam olmaz
 
    Konu Sahibi
Yaa telefonda bile daha rahat geziyorum internette pcnin internet hızında birşey yok sadece makine kasıyor poverde sorun olsa reset atar diye düşünüyorum doğru değilmi
 
yooo..
her sorunda reset atması şart değil...
sen başka bir powerla denesene pc yi
git komşudan akrabadan felan al gel
 
    Konu Sahibi
Yok ztn sorun var ya acayip gürültülü çalışıyor kasaya tekme atınca susuyor
 

MrExpert

Üye
Bende 2gb dd2 taktım hiç değişim olamadı sadece geçici bellek arttı. Önce işlemcini yenile olmadı yeni bi pc topla o sisteme para yatırılmaz...
 
    Konu Sahibi
anlaşıldı beyler sağolun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...