evetg gözüktü ama bunda da mor ekran geldi böyle talimatlar gibi bisey var 6 7 tane niye olmuyo ki ya
rashr'da history kısmı açıldı tıklayınca cwm.img çıkıyo olmus mu
telefonumun stock firmware versiyonun a mı b mi (artık her neyse) ne olduğunu nasıl öğrenebilirim
ayarlar kisminda telefon hakkindaya girince program versiyonunda v20a yazıyo acaba o mu
telefonumun stock firmware versiyonun a mı b mi (artık her neyse) ne olduğunu nasıl öğrenebilirim
ayarlar kisminda telefon hakkindaya girince program versiyonunda v20a yazıyo acaba o mu
neyse orayi halletim de sunu sorcam terminal emülatörü diye bi uygulama indirdim oraya sitedeki kodu yapistirmami istiyo ama programda paste yapilmiyo nasıl yapcam
ya yine flashifyda reboota tıkladıktan sonra o mor ekran geldi ben de yine bataryayı cıkardım çünkü başka türlü o ekran gitmedi şimdi telefon açılmıyo ne yapmam lazım lütfen yardım et kardeşim basıl tutuyorum power tuşuna hiç bişey olmuyo
hocam yardım eder misin telefonu açamadım garantiye vermeyi düşünüyorum ama rootlu şimdi garanti almaz falan of napcam ben ya
stock romu yükliyim dedim telefona ama telefon hiç bi türlü açılmıyo veya download moda girmiyo nasıl olcak şimdi
neyse orayi halletim de sunu sorcam terminal emülatörü diye bi uygulama indirdim oraya sitedeki kodu yapistirmami istiyo ama programda paste yapilmiyo nasıl yapcam
ya yine flashifyda reboota tıkladıktan sonra o mor ekran geldi ben de yine bataryayı cıkardım çünkü başka türlü o ekran gitmedi şimdi telefon açılmıyo ne yapmam lazım lütfen yardım et kardeşim basıl tutuyorum power tuşuna hiç bişey olmuyo
hocam yardım eder misin telefonu açamadım garantiye vermeyi düşünüyorum ama rootlu şimdi garanti almaz falan of napcam ben ya
stock romu yükliyim dedim telefona ama telefon hiç bi türlü açılmıyo veya download moda girmiyo nasıl olcak şimdi
Bu isleme basladiginda sarjin kacdi ? Belki tamamen bitmis olabilir tak sarja biraz oyle her carta curtada batarya sokme disleri yalama yapacan en son power a basili tutsaydin reboot atardi zaten ve recovery kurdun boyle birsey olmamasi lazim garip bir durum Garantiyede verme simdilik
Bu isleme basladiginda sarjin kacdi ? Belki tamamen bitmis olabilir tak sarja biraz oyle her carta curtada batarya sokme disleri yalama yapacan en son power a basili tutsaydin reboot atardi zaten ve recovery kurdun boyle birsey olmamasi lazim garip bir durum Garantiyede verme simdilik
İşleme başladığımda şarj %70 falandı.10 dk önce şarja taktım bi ara %0 yazısı gelip gitti şu an hala siyah ekran şarjda bekliyo öyle.Mor ekran geldiğinde powera basılı tuttum zaten bi işe yaramadı
İşleme başladığımda şarj %70 falandı.10 dk önce şarja taktım bi ara %0 yazısı gelip gitti şu an hala siyah ekran şarjda bekliyo öyle.Mor ekran geldiğinde powera basılı tuttum zaten bi işe yaramadı