Radyo kurma ve sunucu olma

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
McReiS

McReiS

Üye
    Konu Sahibi
Radyo kurma ve sunucu olma
Slm arkadaşlar ben bir radyo kurmak istiyorum ve radyoda şarkıların arasında konuşan sonucular gibi radyoda konuşmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim bilgisi olanlar lütfen yorum yapsın şimdiden teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva


McReiS

McReiS

Üye
    Konu Sahibi
ben radyoyu yaptım ama başka sorunum var ben radyoma winap eklemek istiyorum nasıl yapycam bunu ?
 

OğuzcanAbi

Üye
radyoyu nasil kurdun ya frekans ne ?
 
McReiS

McReiS

Üye
    Konu Sahibi
ye girersen radyo yayınını dinleye bilirsin ama senden bişi yüklemeni ister sayfanın üstene bi yazı gelir biraz beklersen onu yükleyip sayfaya baştan giriş yap radyoya katılırsın ama ben radyoya winap eklemek istiyorum onu yapamadım
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
bende yapmıstım 2 sene önce ama unuttum nasıl yaptıgımı
 

dj eşref

Üye
reis kardes sen radyoyu flatcast tan yapmıssın tam dedıgın gıbı hem sarkı calıyon hem konusuyon yanı dj lıkte yapıyorsun daha ne ıstıyorsunkı ama yok ıllede wınamp ta olsun dıyorsan sana ıyı haberım var flatcast tan yaptıgın yayını wınampla yapabılırsın ama ben onun ayarını tam bılmıyorum googleye yazarsan cıkar 1 de bır program var o programı bulup pc ye yukluyorsun sonra sıtene medıaplayer bulup yanı htlm kodlu olan sıtene 1 yenı sayfa acıp ıcıne yapıstırıyorsun yanlız o buldugun htlm kodlu medıa playerın ıcınde bazı degısıkler yapıyorsun yaaa cok uzun yazmayla bıtmez :) sen en ıyısı benım sıteye bak benı eklemek ıstersen orda msn ve facebook adreslerım var ben sana yardımcı olurum
 
McReiS

McReiS

Üye
    Konu Sahibi
tm ekliycem şimdi teşekkürler

----------Eklendi @ 16:34:04 ---------- Yazıldı @ 16:28:48 ----------

ya benim radyomla aram iyi zaten bu ara hoşuma gitmeye başladı ama winap eklemek istiyorum sadece ama söyle bişi yayını winaptan yapmıycam radoyu dinleyenler orda bi link olcak winaptan dinle diye oraya basınca winaptan dinleye bilecekler böyle bi şey arıyordum ben çünki bizim radyo sayfamıza girince hata veriyor bişeyler indirmek istiyor ve dinleyicilerde bunu yapamıyor o yüzden uzun oldu ama k.b :ehe:ehe:ehe
 
'Patron

'Patron

Üye
Radyo Kurmuşsun ama. Winap değil. Winamp.
 
phasan

phasan

Üye
Ben dj programı sam 2 den yayın

----------Eklendi @ 23:28:37 ---------- Yazıldı @ 23:26:53 ----------

ama daha yeni siteye eklemedim site adresi vodafonevideo.forumup.com

----------Eklendi @ 23:29:50 ---------- Yazıldı @ 23:28:37 ----------

Yakında ekleyince winamp tan dinleyebileceksiniz
 
McReiS

McReiS

Üye
    Konu Sahibi
MaxiHipHopLife bi harf yüzünden kırma beni ya :D
şu vinamp yi yapmayı bilen yokmu ????
 

dj eşref

Üye
ne oldu reis gerımı vazgectın o ındırdıgım programla yap bak onla yayın yaparsan senın arkadasların winampla dınlerler hemde sitende medıaplayerle bıle dınlerler
 
McReiS

McReiS

Üye
    Konu Sahibi
yok abi ya programın adını unuttum sanada msj atmak hiç aklıma gelmedide şimdi attım faceyi açınca bana ulaşırsın
 

dj eşref

Üye
tamam programın adı wındows medıa encoder
 
phasan

phasan

Üye
Bende dj programı sam 2 yayın yapıyorum
 
McReiS

McReiS

Üye
    Konu Sahibi
link atta bakak :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt