reis kardes sen radyoyu flatcast tan yapmıssın tam dedıgın gıbı hem sarkı calıyon hem konusuyon yanı dj lıkte yapıyorsun daha ne ıstıyorsunkı ama yok ıllede wınamp ta olsun dıyorsan sana ıyı haberım var flatcast tan yaptıgın yayını wınampla yapabılırsın ama ben onun ayarını tam bılmıyorum googleye yazarsan cıkar 1 de bır program var o programı bulup pc ye yukluyorsun sonra sıtene medıaplayer bulup yanı htlm kodlu olan sıtene 1 yenı sayfa acıp ıcıne yapıstırıyorsun yanlız o buldugun htlm kodlu medıa playerın ıcınde bazı degısıkler yapıyorsun yaaa cok uzun yazmayla bıtmez

sen en ıyısı benım sıteye bak
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
benı eklemek ıstersen orda msn ve facebook adreslerım var ben sana yardımcı olurum