qube pad 399 tl (Yeni bir tablet)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
qube pad 399 tl (Yeni bir tablet)





7" ekran,
Andorid 2.3 Gingerbread sistem,
1.2 ghz işlemci (GHZ diyorum bak GHZ)
A+ kapasitif ekran (elektrostatik alan mantığı ile çalışır, kalemle değil sadece parmakla çalışır çok hassastır)
HD TFT
3mp arka kamera
2 mp ön kamera
512 mb DDR3 ram
4 Gb dahili hafıza (samsung chip)
32 gb kart desteği micro sd
3G Vınn usb modem desteği
Wifi
HDMI (high definition multimedia interface)
USB portu
360 derece G-sensor
Stereo hoparlör
Dahili mikrofon
599 gram
2 yıl garanti
 


absolute35

Üye
bu cıhaz ozellık ve fıyat bakımından cok ıyı ama bı vıdeolu ınceleme fırsatımız olsaydı ıyı olurdu
 
mozanlar

mozanlar

Üye
bu cıhaz ozellık ve fıyat bakımından cok ıyı ama bı vıdeolu ınceleme fırsatımız olsaydı ıyı olurdu
cihazın resmi türkiye sitesinde mevcuttur.kasım ayında da dahili sim ve gps li modelleri gelecektir.Ben test ettim cihazı.399 tl için gerçekten alınabilecek yegane tabletlerden biri.
 
kraldost

kraldost

Üye
ürünü bi inceleseydik güzel olurdu ama nasip değilmiş demekki
 
mozanlar

mozanlar

Üye
qube pad ile ilgili forum donanımda yeteri kadar açıklama ve inceleme sonucu yaptım.takip edebilirsin.mozanlar
 
rapman

rapman

Üye
bugün cihazı ntde kurcaladım.mükemmel bir alet.fiyatına göre çok çok güzel.yok yok.donma sorunları falan da yok.dokunmatik çok hassas.ekran mukemmel

----------Eklendi @ 23:53:10 ---------- Yazıldı @ 23:52:12 ----------

angry birds oynadım çok akıcı.3D oyun da destekliyormuş.android 2.3.harika yani.almayı düşünüyorum.
 

musa.075

Üye
Mobee'nin yeni bir modeli çıktı: Mobee Nett 7'' S1200. Özelliklerine göz atıp Qubepad ile kıyaslarsanız sonuç nedir?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt