Quaresma değerini ikiye katladı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Quaresma değerini ikiye katladı
Beşiktaş'a 7,3 milyon Euro'ya alınan Quaresma performansıyla değerini ikiye katladı.






Beşiktaş Futbol Komitesi, bu sezon transferde doğru adımlar atarak maliyetleri düşürürken 7,3 milyon Euro'ya alınan Quaresma performansıyla değerini ikiye katladı. Portekizli yıldızın bu futbolunu sezon sonuna kadar sürdürmesi halinde değerinin en az 15 milyon Euro olacağı belirtiliyor.
Beşiktaş'ta sezon başı kurulan transfer komitesinin ne kadar doğru hamleler yaptığı yavaş yavaş ortaya çıkıyor. Serdal Adalı, Cengiz Zülfikaroğlu ve Mete Düren'den oluşan komite transferleri gerçekleştirirken Beşiktaş'ın menfaatlerini ön planda tutarak maliyetleri yükseltmeden kaliteli isimleri Siyah-Beyazlı renklere bağladı. Beşiktaş'ın bu sezonki en pahalı transferi Ricardo Quaresma ise oynadığı futbolla değerini neredeyse ikiye katladı. Portekizli yıldızın transferi için büyük uğraş veren komite, İnter'in istediği 11 milyon Euro'luk bonservisi 7,3 milyon Euro'ya çekerek kâr etti. Bu transferi gerçekleştiren Serdal Adalı ve Cengiz Zülfikaroğlu, Quaresma'nın Avrupa, Süper Lig ve milli takım maçları sonrası eski değerini yeniden bulduğunu belirtti.

Potekizli oyuncunun, Barcelona, İnter ve Chelsea'ye transfer maliyetlerinin çok büyük olduğunu belirten yöneticiler şimdi Quaresma'nın aynı değeri bulmak üzere olduğunu kaydettiler. Quaresma'nın iki ayda yeniden 15 milyon Euro'luk değerine ulaştığını belirten yöneticiler "Transfer yaparken hep Beşiktaş'ın menfaatlerini düşündük. Bunda da zarar görmedik. Biz Robinho'yu da alabilirdik ama hem maddi açıdan hem de takım içi dengeleri göz önünde bulundurduğumuzda Robinho'nun alınması bize doğru bir adım olarak gelmedi." ifadelerini kullandılar. Transfermarket internet sitesi de Quaresma'nın son dönemdeki çıkışı üzerine değerini 10 milyon Euro olarak belirledi. Yıldız oyuncunun aynı performansı devam ettirmesi halinde sezon sonunda bu rakamın 15 milyon Euro'yu geçeceği tahmin ediliyor.
Kartal az parayla çok iş yaptı
Beşiktaş bu sezon kaliteli isimleri renklerine bağlarken bir tek Quaresma'nın bonservisine yüksek rakam ödedi. İnter'e 7,3 milyon Euro veren Beşiktaş tüm transferlere ise toplam 9,4 milyon Euro ödedi. Geçen sezon Siyah-Beyazlı kulüp sadece bonservislere 24,18 milyon Euro ayırmak zorunda kaldı. Aurelio, Hilbert, Guti gibi yıldızlar bu sezon bedavaya gelirken sadece Cenk Gönen için kasadan 1 milyon Euro çıktı. Beşiktaş Mustafa Denizli döneminde Tabata'ya 8, Nihat'a 4,250, İsmail'e 5,5 Ferrari'ye 4,5 milyon Euro vererek geçen sezonun en dikkat çeken takımı olmuştu.
 


haltie

haltie

Üye
Manunun transfer listesine girmiş şuan böyle 1 yıl oynasın sene sonu fiyatı en az 20 25 milyon euro olur.

Ne kadar başarılı bir transfer olduğunu görmüş olduk birazda hem bonservisi hem de yıllık ücreti az onun kalitesine göre.

 
alpidinho

alpidinho

Üye
çok iyi paraya çok iyi bir transfer Halit'e katılıyorum.Bu gidişle 20 milyon euro olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

DiaBLoS
Cevap
0
Görüntüleme
418
DiaBLoS
Mad EagLe
Cevap
0
Görüntüleme
653
Mad EagLe
scarface006
Cevap
0
Görüntüleme
420
scarface006
Kingmortall
Cevap
3
Görüntüleme
730
Silinen Üye 166392


Üst Alt