Kingmortall
Üye
'Quaresma çatışmayı seviyor'
Teknik direktör Samet Aybaba, Lig TV’de çok önemli açıklamalar yaptı. Kartal’ın teknik patronu, akıbeti merak edilen Ricardo Quaresma ile ilgili önemli açıklamalar yaparken, kapalı kapılar ardında yaşananları da açık bir dille ifade etti. Samet Aybaba’nın açıklamalarının önemli satırbaşları şöyle: “Quaresma’yla ilgili oyuncuların tamamında olumsuz düşünce vardı. Quaresma’yı sevme şansımız yok ki. Quaresma çatışmayı seviyor çünkü! Onun ayrı statüsü oyuncuları germiş. Oyuncular ‘O varken 2 takımdık, artık tek takımız’ diyor. Kadro dışı kalma kararını yönetimle beraber aldık. Mali anlamda çok ciddi bir külfeti vardı. Bu kadar uzun süreli başarısızlığa bir anlam yükleyemiyorsanız bu devam edecek demektir. Bir şeyler yapmamız gerekiyordu.”
“Fernandes ve Almeida sezon başında gitmek istiyordu. Ben de onlara, ‘Benim bir planım var, kalmanızı istiyorum’ dedim. ‘Olmazsa olmaz iki oyuncum var, biri sensin, diğeri de sensin’ dedim. Sonra yavaş yavaş çalışmaya başladık. Onlar da katılmaya başladı. Onlar katıldıkça takım daha iyi olmaya başladı. Her şeyi iyi yapmak istiyorlar. Biz de bu kervana katılalım dediler. İnanılmaz bir takımım var şimdi. Antrenmanda da böyle oynuyorlar. İnanılmaz istekleri var. Aramızdaki sıkıntıyı diyalogla çözdük. Fernandes’e ceza verdik 1000 Euro. ‘Takımı yemeğe götüreyim’ dedi. Tamam dedik, 7000 TL hesap ödedi. Sakatlığına rağmen oynamayı çok istiyor. Bugün (dün) konuştuk, ‘Ben tribünde rahatsızım, oynamak istiyorum’ dedi.”
“Ligde daha üst sıralarda olabilirdik. Kadro erozyona uğramıştı. Futbolcuların bırakın oynamayı, antrenmanlara bile istekleri yoktu. İlk önce buradan başlayalım istedik. Önce bir takım oluşturalım dedik. Sorunlu yabancılar için yöneticilere, ‘Bu oyuncuları reddedin, bunun üzerine çalışalım’ dedim. İlk 2 ay özellikle bu oyuncular inanılmaz kötüydü. O arkadaşların bir kısmını gönderdik, bir kısmı hâlâ yan sahada koşturuyor!”
“Tam 10 senedir hakemlerle ilgili yorum yapmıyorum. Hakemi eleştirmek inanılmaz bir hata. Çünkü anlık bir olay bu ve bu hafta bizim aleyhimize olan hata haftaya lehimize oluyor. 10 sene önce hakem hakkında konuşmama kararı aldım. Biz de hatalar yapıyoruz. Maç oynandıktan sonra eve gidince defalarca kafamızda o oyunu oynuyoruz.”
“Olcay çok gol kaçırıyor, diyorlar. Benim çok gol kaçırdığı için sahip çıkmam lazım. Sadece gol kaçırmasına bakmamak lazım. Başka özellikleri de var, bize çok katkı veriyor. Messi, benim takımımda olsa kesin Olcay’la çekişir. Messi takımımda olsun isterim ama ben yine de Olcay’ı seçerdim... Oğuzhan da son derece kaliteli bir çocuk. Bazı sıkıntıları var. Hollanda’da ve İngiltere’de altyapı eğitimi almış. Enteresan bir sicili var. İnsanımız abartmayı da seviyor. Bunun yapılmasını istemiyorum. Daha 2-3 sene oynasın bakalım.”
“Ben takımımdan inanılmaz memnunum. Bu sadece pahalı oyuncu almakla olmuyor. Biz maçlara BJK marşları dinleyerek gidiyoruz. Eskiden stada tünelden gidiyorduk, artık Barbaros Bulvarı’ndan gidiyoruz. Bütün bunları yaparak, bir takım olgusu oluşturduk. Hiçbir oyuncumuzla yollarımızı ayırmayı düşünmüyoruz. Yeni takviyeler yapılacak. Kesinlikle takım uyumunu bozmayacak isimler bakıyoruz... Muhammed’e gelince. Medya çok abartmış. Görüyoruz ne olduğunu. Bu haliyle oynaması zor. Mehmet Akyüz de öyle...”
Teknik direktör Samet Aybaba, Lig TV’de çok önemli açıklamalar yaptı. Kartal’ın teknik patronu, akıbeti merak edilen Ricardo Quaresma ile ilgili önemli açıklamalar yaparken, kapalı kapılar ardında yaşananları da açık bir dille ifade etti. Samet Aybaba’nın açıklamalarının önemli satırbaşları şöyle: “Quaresma’yla ilgili oyuncuların tamamında olumsuz düşünce vardı. Quaresma’yı sevme şansımız yok ki. Quaresma çatışmayı seviyor çünkü! Onun ayrı statüsü oyuncuları germiş. Oyuncular ‘O varken 2 takımdık, artık tek takımız’ diyor. Kadro dışı kalma kararını yönetimle beraber aldık. Mali anlamda çok ciddi bir külfeti vardı. Bu kadar uzun süreli başarısızlığa bir anlam yükleyemiyorsanız bu devam edecek demektir. Bir şeyler yapmamız gerekiyordu.”
“Fernandes ve Almeida sezon başında gitmek istiyordu. Ben de onlara, ‘Benim bir planım var, kalmanızı istiyorum’ dedim. ‘Olmazsa olmaz iki oyuncum var, biri sensin, diğeri de sensin’ dedim. Sonra yavaş yavaş çalışmaya başladık. Onlar da katılmaya başladı. Onlar katıldıkça takım daha iyi olmaya başladı. Her şeyi iyi yapmak istiyorlar. Biz de bu kervana katılalım dediler. İnanılmaz bir takımım var şimdi. Antrenmanda da böyle oynuyorlar. İnanılmaz istekleri var. Aramızdaki sıkıntıyı diyalogla çözdük. Fernandes’e ceza verdik 1000 Euro. ‘Takımı yemeğe götüreyim’ dedi. Tamam dedik, 7000 TL hesap ödedi. Sakatlığına rağmen oynamayı çok istiyor. Bugün (dün) konuştuk, ‘Ben tribünde rahatsızım, oynamak istiyorum’ dedi.”
“Ligde daha üst sıralarda olabilirdik. Kadro erozyona uğramıştı. Futbolcuların bırakın oynamayı, antrenmanlara bile istekleri yoktu. İlk önce buradan başlayalım istedik. Önce bir takım oluşturalım dedik. Sorunlu yabancılar için yöneticilere, ‘Bu oyuncuları reddedin, bunun üzerine çalışalım’ dedim. İlk 2 ay özellikle bu oyuncular inanılmaz kötüydü. O arkadaşların bir kısmını gönderdik, bir kısmı hâlâ yan sahada koşturuyor!”
“Tam 10 senedir hakemlerle ilgili yorum yapmıyorum. Hakemi eleştirmek inanılmaz bir hata. Çünkü anlık bir olay bu ve bu hafta bizim aleyhimize olan hata haftaya lehimize oluyor. 10 sene önce hakem hakkında konuşmama kararı aldım. Biz de hatalar yapıyoruz. Maç oynandıktan sonra eve gidince defalarca kafamızda o oyunu oynuyoruz.”
“Olcay çok gol kaçırıyor, diyorlar. Benim çok gol kaçırdığı için sahip çıkmam lazım. Sadece gol kaçırmasına bakmamak lazım. Başka özellikleri de var, bize çok katkı veriyor. Messi, benim takımımda olsa kesin Olcay’la çekişir. Messi takımımda olsun isterim ama ben yine de Olcay’ı seçerdim... Oğuzhan da son derece kaliteli bir çocuk. Bazı sıkıntıları var. Hollanda’da ve İngiltere’de altyapı eğitimi almış. Enteresan bir sicili var. İnsanımız abartmayı da seviyor. Bunun yapılmasını istemiyorum. Daha 2-3 sene oynasın bakalım.”
“Ben takımımdan inanılmaz memnunum. Bu sadece pahalı oyuncu almakla olmuyor. Biz maçlara BJK marşları dinleyerek gidiyoruz. Eskiden stada tünelden gidiyorduk, artık Barbaros Bulvarı’ndan gidiyoruz. Bütün bunları yaparak, bir takım olgusu oluşturduk. Hiçbir oyuncumuzla yollarımızı ayırmayı düşünmüyoruz. Yeni takviyeler yapılacak. Kesinlikle takım uyumunu bozmayacak isimler bakıyoruz... Muhammed’e gelince. Medya çok abartmış. Görüyoruz ne olduğunu. Bu haliyle oynaması zor. Mehmet Akyüz de öyle...”
